Skip to content
הון עצמי
10.04.2021

הון עצמי

הצלחה כלכלית היא מושג שאנשים רבים מתקשים להגדיר. זאת משום שבראייה פשטנית, ניתן לומר כי כל אדם חפץ בסגנון חיים אחר והוא בעל צרכים שונים, ולכן, בעבור אדם מסוים הרבה כסף שווה עשרה מיליון דולר, ובעבור אחר רק 500 אלף דולר. ולמען האמת, הצלחה כלכלית היא באמת לא מושג מוחלט, אבל אין זה אומר שאי אפשר להגדיר אותה באופן אבסולוטי, באופן בו ניתן יהיה לבחון את המצב הפיננסי של כל אדם. הון עצמי הוא מושג מעולם הכלכלה המתייחס להפרש שבין סך ההתחייבויות לסך ההכנסות של עסקים, ומגדיר את ההצלחה והכדאיות של העסק כרווחי או לא. ולמען האמת, הוא נכון גם בעבור בני אדם.

הון עצמי וחוק ה- 40

אז איך באמת מודדים הצלחה כלכלית ומהו ההון העצמי הדרוש? גרנט קרדון, איל הנדל"ן והמכירות האמריקאי, הגדיר את חוק ה- 40 כמדד המדויק אשר הוליך אותו בדרכו להצלחה, והחוק אומר כך: כ-40% מההכנסה המרכזית שלנו אמור ללכת לחסכונות והשקעות, ואילו אנחנו אמורים להצליח לקיים את אורח החיים בו אנו חפצים רק מ-60%. אם אנחנו לא מצליחים, סימן שאנחנו צריכים להגדיל את ההכנסה המרכזית שלנו, להחליף אותה או למצוא ערוצי הכנסה נוספים. היכולת שלנו לייצר עתודות מצביעה על כוח כלכלי חזק שבעתיד יכול לסייע בעתות משבר, או דווקא בניצול הזדמנויות פיננסיות שיקפיצו את רמת החיים שלנו כמה רמות.

הון עצמי

מכללת בי ריץ'

לאחר שהרצאותיו של גרנט קרדון כבשו את העולם, מכללת בי ריץ' מביאה אותן לראשונה לישראל ובעברית. זאת במטרה לסייע ולחנך משפחות בישראל להצלחה כלכלית ולהגדלה הון עצמי, מתוך אמונה כי ישנו פוטנציאל עצום בארצנו. קורסי המכללה מותאמים גם לאנשי מכירות ושיווק, אך גם לכל מי שחפץ בהצלחה בחיים ובהגשמת חלומותיו.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content