Skip to content
הגדלת הון עצמי
10.04.2021

הגדלת הון עצמי

מה הופך אנשי ומנהלי מכירות לאנשי מקצוע טובים? האם זו כריזמה מולדת ככישרון בלתי מוסבר? אולי בכלל מדובר בעקשנות אינסופית? או אולי בכלל שליטה בטכניקות מכירה ומניפולציות? כן, כן וכן, אך לא רק. כל אחד מן האלמנטים שצוינו מעלה חשובים ומרכיבים את איש המכירות המקצוען המרוויח כסף מהבית, אבל אף אחד מהם לא יכול לעבוד בלא אסטרטגיה כלכלית שהיא המפתח להצלחה של כל יזם, משקיע, איש עסקים ואיש מכירות. מקצוע המכירות הוא מן המקצועות השוחקים ביותר, ובעל התוקף הנמוך ביותר. רוב רובם של אנשי המכירות פורשים לאחר שנה או שנתיים. מאידך, אלה שנשארים ומשתכללים, נהנים מחיי רווחה של עושר ושגשוג, ולא רק בקריירה המקצועית שלהם.

הגדלת הון עצמי

שמו של גרנט קרדון עלה בשנים האחרונות כאחד מאנשי המכירות המובילים בעולם, וכן כמנטור מספר אחת בתחום. קרדון עומד בראשן של שבע חברות מכירות, אי קומרס וטלמרקטינג, ומייעץ לתאגידים הגדולים בעולם בנושא שיווק ומכירה. הוא טוען שוב ושוב כי אחד מן הדברים שהופכים אנשי מכירות למקצועניים הוא זמן וניסיון, והבעיה טמונה בכך שתוקף המדף של איש מכירות לרוב נמוך מאד- רובם פורשים תוך שנה או שנתיים. כדי למנוע את השחיקה, הדבר החשוב ביותר הוא פיתוח אסטרטגיה כלכלית. אסטרטגיות אלה כוללות הגדלת הון עצמי בדרכים שונות- הן מבחינת ערוץ המכירה המרכזי, והן מבחינת חשיבה יצירתית ופיתוח של אפיקי פרנסה חדשים ומקוריים.

הגדלת הון עצמי

מכללת בי ריץ'

אנשי מכירות שמצליחים לנצח בזירות נוספות ולהגדיל את ההון שלהם גם בדרך פאסיבית, נהנים מתחושת הצלחה המדרבנת אותם להמשיך ולעבוד במקצוע. מכללת בי ריץ' הינה הנציגה הרשמית של מכללת גרנט קרדון בישראל, וקורסי המכירות אותה היא מציעה נאספו מתוך חומריו, ספריו והרצאותיו של קרדון, אשר כבשו את העולם.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content