Skip to content
הדרך לעושר
31.03.2021

הדרך לעושר

הדרך לעושר היא עקלקלה ומלאה בפניות ומהמורות, בורות ועליות. והאמת היא שאין דרך אחת אל העושר, ועל  אשר עשו את הונם בדרכים שונות ומשונות. חלקם נולדו אל הכסף, אחרים עבדו כל חייהם, יש מי שמצאו קיצורי דרך ודרכים יצירתיות, וישנם בודדים ששפר עליהם המזל ומילאו את כרטיס הלוטו הנכון. כסף הוא המשאב העיקרי של חיינו, והתרבות, הכלכלה והחברה שלנו כולן מושתתות על יכולתנו לסחור בכסף ולהשתמש בו ככלי להגשמת רצונותינו. עם זאת, הדרך לעושר היא לא רק חשיבה מספרית של ניפוח חשבון הבנק והנכסים, אלא היא מסע שכרוך מאד ביכולת שלנו להשיג גם את האושר.

הדרך לעושר כדרך לאושר

גרנט קרדון, מנטור המכירות מספר אחת בעולם היום, טוען כי אנשי מכירות אשר רוצים להצליח ולעשות כסף, חייבים לגבש שאיפה רחוקה- חלום. השאיפה הזאת היא סטטוס חיים כלשהו אותו ניתן לכמת מבחינה מספרית. הוא טוען כי הדרך אל העושר תלויה ביכולת שלנו להגדיר אותו, ולפתח אסטרטגיה שבאמצעותה נוכל להציב יעדים בדרך למטרה. כך, כל פעולה שנעשה וכל רגע נתון יהפכו להיות שיקוף של צעד נוסף בדרך אל אותו חלום. עם זאת לא די בחישוב מספרי, ואנחנו חייבים לרצות משהו מוחשי שייתן את הערך לאותו הכסף. אנשי מכירות רבים נשחקים משום שהם צוברים כסף, אבל לא רואים מטרה או יעד, ועשיית כסף חייבת לבוא במקביל להגשמת חלומות ולמימוש עצמי.

הדרך לעושר

 

מכללת בי ריץ'

מכללת בי ריץ' הינה מכללה לפיתוח ולמנטורינג אישי, והיא הנציגה הרשמית והבלעדית של המיליארדר גרנט קרדון בישראל. בקורסים השונים למדים הסטודנטים כיצד לפתח אסטרטגיה, להילחם על רצונות ולייצר את היכולת הכלכלית על מנת שיוכלו לחיות את החיים בהם הם חפצים.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content