Skip to content
אימון מכירות
01.04.2021

אימון מכירות

יש שני דברים משותפים לכל אנשי המכירות בעולם- האחד הוא שמי שמתמיד ובונה קריירה מוצא את עצמו מצליח כלכלית מאד בחיים, והשני הוא שהרוב הגדול של האנשים לא מצליחים לבנות קריירה בתחום. האמת היא שעשרים וחמישה אחוז מאנשי המכירות פורשים לאחר שיחת הטלפון הראשונה, וכמעט חמישים אחוז פורשים לאחר השנייה, הרוב הגדול של אנשי המכירות לא מסיימים שנה או שנתיים במקצוע ומסיקים שזה לא בשבילם רק בגלל שהם קיבלו לראשונה "לא". והאבסורד האמיתי הוא שרוב העסקאות נסגרות בין שיחת הטלפון החמישית לשמינית, ואליהן רוב אנשי המכירות לא מגיעים ללא אימון מכירות מקצועי. אבל לא פה טמונה הבעיה, הבעיה האמיתית שרוב האנשים כלל לא יודעים את הנתון הזה, וזה רק משום שאנשים לא מתייחסים למקצוע המכירות כמקצוע אמיתי.

אימון מכירות

למה אנשים עושים תואר בהנדסה או ברפואת שיניים, אבל לא רוכשים השכלה כשזה נוגע למכירות? אם תשאלו את אנשי המכירות המצליחים בעולם, הם יעידו שהם קראו מאות ספרים וצפו באלפי שעות של הרצאות וראיונות עם אנשי מכירות- רכשו את ההשכלה שלהם בצורה אוטו-דידקטית. אין באמת אדם שנולד עם הכישרון להיות איש מכירות, אולי יש כאלו שנולדו עם מעט יותר כריזמה, אבל אנשי מכירות שמנהלים קריירה ארוכת שנים צריכים הרבה מעבר ליכולות שכנוע. מדובר בפיתוח אסטרטגיות, בהרחבת מאגרי לקוחות, בניהול שיחות פולואפ ובחיפוש זירות חדשות למכור בהן מוצרים חדשים. לא מספיק לקרוא סקריפטים בצורה מושלמת. להיות איש מכירות מצליח משמע לתפוס את עצמך כיזמות שצריכה כל הזמן להשתנות ולהתפתח.

אימון מכירות

גרנט קרדון מנטור מכירות

אימון מכירות ניתן לעשות עם מאמן מכירות במכללת בי ריץ', הלוא היא מכללה לפיתוח פיננסי שקורסיה מיועדים לאנשי מכירות. המכללה היא הזכיינית הבלעדית לתכניו של גרנט קרדון בישראל, אשר נחשב היום למנטור המכירות מספר אחת בעולם.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content