Skip to content
אימון מכירות לעסקים
11.04.2021

אימון מכירות לעסקים

אימון מכירות לעסקים הוא לא דבר שקורה ביום, בשבוע או בחודשיים – הוא גם לא קורה תוך שנה או שלוש. אנשי מכירות מקצועניים באמת הם אנשים בעלי ניסיון של שנים רבות, שהפכו את פעולת המכירה לחלק בלתי נפרד מהמהות של מי שהם. מכירה היא לא רק פעולה שמטרתה להרוויח כסף, אלא היא גם דרך התנהלות בחיים של הגשמת חלומות, השגה של הדברים אותם אנחנו רוצים והתעקשות על גיבוש סגנון החיים המתאים לנו. למען האמת, מכירה היא חלק מהמהות האנושית הבסיסית ועוד בטרם הפכה למקצוע, היא היוותה ומהווה חלק משמעותי מהתקשורת הבין אישית עליה בנויה החברה שלנו.

לימוד מכירות כדרך חיים

כל יום אנחנו מוכרים משהו – בין אם זה את הרעיונות שלנו לבוס, לעובדים או לקולגות שלנו, ובין אם זה הדעות והרצונות שלנו לחברים, ואף למשפחה שלנו. על אף כי כדי ללמוד כיצד למכור צריך להתאמן זמן רב, השינוי מתחיל מהתייחסות למכירה כמקצוע לכל דבר. ועל כן, נדרשות למידה, השכלה, התנסות ותהייה. ישנם היום קורסים מצוינים ללימודי מכירות ושיווק, והם מותאמים גם לאנשי ומנהלי מכירות אבל גם לאנשים שפשוט רוצים להתחיל לחיות את החיים שלהם כפי שחלמו עליהם. אחד מקורסי המכירות המצליחים ביותר בעולם הוא הקורס של גרנט קרדון, שכולל בתוכו את פילוסופיית ה- 10X אותה גיבש, ועליה כתב רב מכר שפורסם בשנת 2011 ומאז סחף מיליוני אנשים בכל רחבי העולם.

אימון מכירות לעסקים

מכללת בי ריץ'

"תחלום פי 10 ותדרוש פי 10" היא המנטרה של קרדון שהפכה אותו למיליארדר ולאחד מן המנטורים המבוקשים בעולם בתחום המכירות. עתה, הרצאותיו וספריו מגיעים לישראל בתרגום ובהתאמה למציאות ולשוק הישראלי הפורה. מכללת בי ריץ' הוקמה בשותפות של מספר יזמים עם קרדון, במטרה לבסס תודעה כלכלית חדשה בארץ.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content