Skip to content
אימון מכירות לעסקים
14.05.2021

אימון לעסקים קטנים

הלחם והחמאה של כל עסק הוא היכולת שלו למכור את המוצר או השירות שלו. עסקים משקיעים רבות באנשי מכירות איכותיים שלמדו אצל מאמן מכירות שיודע לקחת את מרכולתם, לייצר לידים ולמכור את מה שהם מייצרים או מציעים. זוהי אינה עבודה פשוטה, וצריך לדעת לחיות עם דחיות ועם חיים בתוך עולם בו אין וודאות, ויש הרבה לחץ לייצר תוצאות. אנשי מכירות מצליחים הם אנשים עשירים, שמצליחים לייצר בונוסים ועמלות על מוצרים שהם מאמינים בהם, תוך כדי שהם יודעים לייצר אסטרטגיית מכירה נכונה לפי לקוח. בניית תוכנית עסקית היא חלק מאוד חשוב מהקמת עסק מתחיל מכיוון שהיא תאפשר לכם לתכנן את הצעדים שלכם בצורה מדוייקת ויעילה.

מכירות זה משהו שתמיד אפשר ללמוד אותו ולשדרג אותו בתוך המערכת, ולא רק בתוך אנשי המכירות. אימון לעסקים קטנים יכול להיות רלוונטי להמון עסקים קטנים ובינוניים שמרגישים שהם יכולים לייצר יותר רווחים, ולשדרג את מעמדם בעולם העסקים. מכירות הוא תחום מורכב מאוד ולכן כדאי לקחת סדנה להעצמה אישית. כאשר רוצים ללמוד אותו בצורה נכונה, צריך לעשות זאת אצל הטובים ביותר. התורה של איש המכירות הטוב ביותר בעולם, גרנט קרדון, זמינה כיום בישראל באמצעות הנציגים שלו בארץ, חברת בי ריץ', ומדובר בתוכן איכותי שחייב להיות חלק מתוכנית ההכשרה של אנשי עסקים, אנשי מכירות ויזמים צעירים בישראל.

אימון מכירות לעסקים

אימפריה של תוכן
קרדון הוא יזם ואיש עסקים שיצר אימפריה של תוכן השווה מיליוני דולרים. קרדון הוא נואם מעורר השראה ואיש שיצר מערכת אקדמית ונוכחות במדיה החברתית, אשר מסייעת להמון אנשי עסקים וכן לעסקים עצמם, לשדרג את עצמם מבחינת מכירות, ולהגיע להתעשרות מהירה. קרדון שם דגש על הגשמה עצמית, על היכולת להשליך מהמכירות אל החיים, וגם כיצד להניע תהליכים הנוגעים לאסטרטגיות מכירה, בהתאם לשוק בו העסק נמצא. בבי ריץ' אפשר למצוא ספרים, הרצאות וכנסים, שיכוללים להיות מועילים לכל עסק ובכל תחום.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content