Skip to content
אימון לאנשי מכירות
30.03.2021

אימון לאנשי מכירות

אימון לאנשי מכירות הוא אחד מן הדברים החשובים לא רק בעבור אנשי מכירות מתחילים, אלא גם ואולי במיוחד לאנשי מכירות מנוסים. הסיבה לכך היא שהמכשול הגדול ביותר שעומד בפני אנשי מכירות הוא השחיקה, שגורמת לרוב רובם של אנשי המכירות לפרוש בטרם עת, ולעזוב את המקצוע בתום שנה או שנתיים בתחום. אנשים רבים, וביניהם אנשי מכירות פרונטליות, לוקחים את התחום כמובן מאליו – כתוצאה של כישרון טבעי או אינסטינקטים מולדים ולא כמיומנות מקצועית שצריך להשקיע בה ולהתאמן בה כדי להמשיך ולהיות טוב. אך בדיוק כשם שמורים עוברים השתלמויות ואנשי הייטק חייבים ללמוד שפות קוד חדשות כדי להישאר רלוונטיים, גם אנשי מכירות חייבים לרענן את ההשכלה שלהם כל הזמן.

אימון לאנשי מכירות

מנטורינג לאנשי מכירות כולל בתוכו אימונים כגון טכניקות מכירה ומניפולציה בעת שיחה, קורס עמידה מול קהל או במה, וניהול מערכת פולו-אפ למכירות שעוד לא הבשילו. נוסף לכך, קורסים אלו גם מסייעים למנהלי מכירות להצליח ולהוביל צוותים לעמידה ביעדים, תוך הקפדה על דרישה ותגמול כמנגנון לייצור מוטיבציה. במהלך אימונים לאנשי מכירות, מנטורים גם מרצים על תחומים נוספים שהם לאו דווקא מכירה הלכה למעשה, אך פונים אל זירות נוספות בהן ניתן להשתמש ולנצל את יכולות המכירה ולייצר הכנסות נוספות. יכולות מכירה הן שימושיות מאד גם בעולם ההשקעות והסטארט אפים- בטח בקרב חברות קטנות ששואפות לאקזיטים מהירים.

אימון לאנשי מכירות

מכללת בי ריץ'

מנטורינג למכירות ניתן למצוא במכללת בי ריץ', הלוא היא הנציגה הרשמית של גרנט קרדון בישראל. קרדון נחשב היום למנטור המכירות המוביל בעולם, ובמהלך השנים הכשיר למעלה מעשרים מיליון סטודנטים בכל רחבי העולם בקורסי המכירות שלו. קרדון הוא בעליהן של יותר משבע יזמויות וחברות מכירות ואי קומרס אשר מחזוריהן השנתיים מסתכמים במאות מיליוני דולרים.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content