Skip to content
29.10.2020

קורס עמידה מול קהל

קיימות לא מעט פעמים בחיינו בהן מצאנו את עצמנו עומדים בקיפאון אל מול קהל ומשבשים את התוכניות שלנו לעתיד. ראיון לעבודה שמתאימה בדיוק לנו, מכירה של מוצר איכותי שמתאים ללקוח, הצגה של רעיון מבריק שיכול לשנות את פני החברה- הפער העצום שלנו בין היכולת שלנו להחזיק באיכויות ובין היכולת שלנו למכור אותן הלאה, מכריע בעלי פוטנציאל רבים מלהצליח במשימתם. לא פחות חשובה מהיכולת שלנו לפתח מוצרים איכותיים או להגות רעיונות טובים, היא היכולת שלנו לפתח את עצמנו ואת היכולת שלנו לעמוד מול קהל.

קורס עמידה מול קהל

הטעות הגדולה ביותר של אנשים שחוו ניסיונות לא נעימים של עמידה מול קהל היא המסקנה שיש להם יתרונות ויש להם חסרונות ואין מה לעשות- הם כנראה לא יהיו אנשי המכירות הטובים בעולם. אך למען האמת, זוהי תפיסת מחשבה שגויה שכן כל אדם יכול ללמוד כיצד לעמוד מול כל קהל ולמכור את הרעיון או המוצר בו הוא מחזיק. מכללת בי ריץ' היא הנציגות הישראלית הבלעדית של המיליארדר גרנט קרדון, מי שבשנים האחרונות הפך רבות מגישות המכירה בעולם. מטרתם של הקורסים היא לשפר את היכולת של אנשים להאמין במוצר ובעיקר להאמין בעצמם, ביכולת שלהם להיות מעל הממוצע ולרצות חיים שהם פי עשר טובים מהמציאות בה הם חיים- על פי מתודת ה- 10X אותה קרדון ייסד בכל רחבי העולם.

 

קורס עמידה מול קהל

גרנט קרדון

גרנט קרדון התפרסם בשנים האחרונות כמנטור בעל שם עולמי עבור אנשי עסקים ומכירות. קורס עמידה בפני קהל של בי ריץ' הוא מן הקורסים המבוקשים בעולם וכעת הוא תורגם לעברית ולמציאות הכלכלית הישראלית. כעת, ניתן ללמוד את הטכניקות הייחודיות אותן קרדון פיתח בעברית, בממשק דיגיטלי מקוון ונוח ללמידה מהבית.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content