Skip to content
איך נהיים עשירים
30.03.2021

איך נהיים עשירים

מה היא הצלחה? האם היא חמישה מיליון שקל בגיל שלושים? אולי עשרה מיליון דולר בגיל ארבעים? אולי הצלחה היא בכלל נחלתם של מיליארדרים ומולטי מיליונרים בלבד? אז האמת היא שהצלחה היא דבר סובייקטיבי למדי, אבל למרות העובדה שהיא משתנה מאדם לאדם, יש בה אלמנט אחד שהוא אבסולוטי עבור כולם. איך נהיים עשירים והדרך להצלחה היא אורח חיים שמבטיח לנו את היכולת לעשות כל מה שאנחנו חפצים בו ולהגשים כל חלום שיש לנו. בעבור אחדים זה יהיה בית גדול וטיסה או שתיים לחו"ל בשנה, ולאחרים זו תהיה יאכטה שאיתה יוכלו לחצות את האוקיינוסים. אם אנחנו עדיין כבולים ברצונותינו לחוסר כסף, משמע שעדיין לא הצלחנו. אנחנו נוכל ללמד אתכם איך להצליח בחיים.

איך נהיים עשירים

אז כדי להיהפך לעשירים מספיק כדי להגשים את החלום שלנו, אנחנו חייבים קודם כל לגבש חלום – חלום אמיתי שהוא פסגת השאיפות שלנו. את החלום הזה אנחנו צריכים לכמת למספר, נגיד עשרה מיליון דולר תוך עשר שנים. ברגע שנהיה מסוגלים להגדיר את היעד שלנו בצורה נכונה, נוכל לבנות על פיו אסטרטגיה ארוכת טווח, שמורכבת מיעדים הולכים ומצטמצמים מחמש שנים, לשנה, לחודש, לשבוע, ליום ואף לפעולה ספציפית של מכירה או השקעה. כדי לעשות כסף גדול צריך אסטרטגיות כלכליות והגדרת יעדים. הן כשלעצמן הכרחיות עבור מי שתוהים לעצמם איך נהיים עשירים ובאמת רוצים לעשות זאת. הן שמות כל פעולה בפרופורציה והופכים כל החלטה לשקולה וכדאית.

איך נהיים עשירים

מכללת בי ריץ'

בי ריץ' הינה מכללה לפיתוח פיננסי שמביאה לראשונה את כתביו וחומריו של גרנט קרדון לישראל. קרדון הוא בעליהם של למעלה משמונת אלפים נכסי נדל"ן בארה"ב ובעולם, ועומד בראש אימפריית מכירות שמכניסה מאות מיליוני דולרים מדי שנה. הקורסים במכללה כוללים גם תוכניות מנטורינג וספרים שהם בגדר חובה למי שרוצה להתעשר.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content