Skip to content
30.11.2020

איך מצליחים בחיים

גרנט קרדון נחשב היום לאחד מן המנטורים הגדולים בעולם להצלחה, ולהצלחה פיננסית בפרט. קרדון החל את חייו חסר כל ובשנות העשרים לחייו החליט שהוא משנה כיוון ורודף אחר ההצלחה. עד גיל שלושים כבר עשה את מיליון הדולר הראשונים בחייו, והיום הונו מוערך בכ-1.7 מיליארד דולר. גרנט קרדון עומד בראשה של אימפריית נדל"ן והוא בעליהם של למעלה מ-4,000 נכסים ברחבי העולם. מלבד עסקי הנדל"ן, קרדון הקים מספר חברות בתחום האי קומרס והטלמרקטינג, וספריו תורגמו ליותר מ-20 שפות כאשר הם נמכרים בכל רחבי העולם.

איך מצליחים בחיים

אנשים רבים מסתובבים בעולם בתחושת כישלון ותוהים לעצמם איך מצליחים בחיים והם נותרים חסרי תשובה. במהלך חייו פיתח קרדון מתודות שמטרתן להגדיר קודם כל מה היא הצלחה, ולאחר מכן, לפתח אצל אנשים את היכולת לייצר אסטרטגיה רחבה בדרך אליה. תורת ה- 10X של גרנט קרדון כבר צברה שם עולמי מרגע שאנשים רבים השתמשו בה ומצאו את חייהם משתנים מקצה לקצה. במהלך לימודי ה-10X, למדים כיצד לחלום פי 10, לצפות מעצמך ולהאמין בעצמך פי 10, ולרדוף אחרי כל חלום וכל יעד בפי 10 כוח ותעוזה. מכללת בי ריץ' לפיתוח אישי והצלחה פיננסית הינה הזכיינית הבלעדית והנציגה הרשמית של גרנט קרדון בישראל.

איך מצליחים בחיים

הקורסים השונים במכללה

בקורסים השונים נלמדות המתודות של קרדון, כמו גם כללים וחוקים להשקעות, טיפים לעמידה מול קהל ממומחים, השקעות באינטרנט, סודות להצלחה של האנשים המצליחים בעולם, קורס עמידה מול קהל וכו'. הקורסים מתבצעים במתכונת מקוונת, נוחה וזמינה ללמידה מהבית תוך עבודה עם ממשק ידידותי ונגיש. במהלך השנים גרנט קרדון הוביל אנשים רבים להצלחות כלכליות מסחררות, ועכשיו לראשונה כל חומריו מתורגמים לעברית ומותאמים למציאות הישראלית של 2020.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content