Skip to content
איך להתעשר מהר
01.04.2021

איך להתעשר מהר

הדרך להתעשר מהר רצופה כוונות טובות, והמון המון כישלונות. הסיבה לכך היא שאנשים רבים עושים פעולות קלות דעת ולוקחים החלטות לא טובות, וזאת משום שהם עובדים עם אינטואיציות אימפולסיביות במקום עם שיקולים מושכלים. אין זה אומר כמובן שאנחנו לא צריכים לקחת סיכונים- ההיפך הוא הנכון, כדי להתעשר אנחנו חייבים להסתכן ולקחת הימורים על הזדמנויות שיהוו בעבורנו קפיצת מדרגה. אבל כשאנחנו עושים זאת, אנחנו חייבים שיהיו לנו פלאן בי, עתודות שיצילו אותנו ויוודאו שאנחנו לא מסכנים את כל מה שבנינו כדי לזרז תהליכים. אנשים רבים תוהים איך להתעשר מאפס מהר, והאמת, שאין שום סיבה לא ללמוד את זה כמו כל מקצוע אחר.

מכללת בי ריץ'

מכללת בי ריץ' הינה מכללה לפיתוח אישי, בדגש על פיתוח פיננסי, ששמה לה למטרה להנחיל בארץ מודעות והשכלה כלכלית חדשה. המוח הישראלי אוצר בתוכו פוטנציאל רב שלא מגולם, וזאת משום שהורגלנו לחשוב שאנחנו צריכים לעבוד קשה כדי שאולי יום אחד נרכוש דירה. מה שלא הורגלנו לעשות הוא לעבוד נכון וליצור לעצמנו מערכת כלכלית שמזינה את עצמה ועובדת בשבילנו. הקורסים של מכללת בי ריץ' נבנו בשותפות של מספר יזמים ואנשי עסקים ישראלים, ובהשראת חומריו של המנטור והמיליארדר בעל השם העולמי- גרנט קרדון. קורס מכירות אונליין כולל טיפים בסיסיים לעבודה עם כסף, השקעות חכמות על פני סיכונים מיותרים, פיתוח אסטרטגיה כלכלית, טעויות נפוצות של מתחילים, דפוסי עבודה של מיליונרים ועוד.

איך להתעשר מהר

גרנט קרדון

אחד מן הקורסים המבוקשים ביותר בעולם בתחום המנטורינג הוא "שיטת ה- "10X של גרנט קרדון. היום, מדובר על קורס שהוא בגדר חובה עבור אנשים שמחפשים לדעת איך להתעשר מהר ורוצים להצליח בחיים. חוק ה- 10X של קרדון מהווה את אחד מאבני היסוד שהפכו אותו ואת ממשיכי דרכו למיליונרים.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content