Skip to content
איך להתעשר מאפס
01.04.2021

איך להתעשר מאפס

מי שרוצה לדעת איך להתעשר מאפס כדאי שישאל את גרנט קרדון איך לעשות זאת. רבים טועים וחושבים שכדי להתעשר בחיים, אנחנו צריכים להיוולד מרקע שיהווה עבורנו מקפצה- משפחה עשירה, הורים שהם בעלי עסק אותו נירש וכדומה. אך למען האמת, ישנם לא מעט אנשים שהתעשרו בחייהם מאפס, ועשו זאת בעשר אצבעות. אחד מהמנטורים הבולטים בעולם היום הוא גרנט קרדון, ושמו הולך לפניו בתור איש המכירות מספר אחת. קרדון החל את שנות העשרים לחייו כשהוא חסר כל והספיק לעשות את מיליון הדולר הראשונים שלו בטרם הגיע לגיל שלושים. מאז ועד היום, הצמיחה של גרנט קרדון לא מפסיקה לגדול והוא מרצה בכל העולם איך להתעשר.

איך להתעשר מאפס

גרנט קרדון מוערך היום ביותר משני מיליארד דולרים והוא מחזיק בשבע חברות מכירות וביותר משמונת אלפים נכסי נדל"ן בארה"ב ומחוצה לה. הוא חתום על שבעה רבי מכר שתורגמו לעשרות שפות ועומד בראש אוניברסיטת קרדון שבה מנויים למעלה מעשרים מיליון סטודנטים. קרדון טוען שאחד מן הדברים החשובים לאנשים שרוצים להתעשר, הוא פיתוח יכולת אפיקי הכנסה מרובים ומגוונים. במקביל להכנסה המרכזית של כל אדם, רצוי שיהיו בבעלותו אפיקי פרנסה נוספים (פסיביים ואקטיביים) שבהכרח לא מתכתבים זה עם זה- החל מהשקעות, דרך יזמויות ועד לעבודות משלימות במקצועות שונים. המטרה היא לפתח את היכולת להכניס כסף מסוגים שונים וכך, להיות פתוח לניצול הזדמנויות רבות יותר בדרך לעושר. וזהו רק טיפ אחד מיני רבים אותם ניתן ללמוד בהרצאותיו.

איך להתעשר מאפס

מכללת בי ריץ'

בי ריץ' הינה מכללה לפיתוח אישי והעצמה פיננסית, והיא הנציגה הרשמית של גרנט קרדון בישראל. במכללה תמצאו קורסים שיסייעו לכם לפתח חשיבה כלכלית רחבה שרודפת אחר הזדמנויות ולא שוללת אפיקים חדשים על הסף, רק כי הם זרים. הדרך אל העושר פתוחה בפני כולם.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content