Skip to content
איך להתעשר בגיל צעיר
01.04.2021

איך להתעשר בגיל צעיר

הרבה אנשים רוצים להתעשר, והם רוצים זאת כאן ועכשיו. אנחנו חיים בעולם של סיפוקים מיידיים ורובינו שכחנו שכדי להשיג מטרות גדולות ונעלות צריך לעבוד קשה. המון בני עשרים תוהים לעצמם איך להתעשר בגיל צעיר כדי שיוכלו לממש את כל הפנטזיות שלהם עכשיו ולא בגיל ארבעים, ונדמה כי נוצר איזה סטטוס לשאוף לעשות את המיליון הראשון לפני גיל שלושים. ולמען האמת, זה אפשרי. ישנם לא מעט אנשים, וביניהם גרנט קרדון, אשר הספיקו לעשות את מיליון הדולר הראשונים שלהם בטרם הגיעו לגיל שלושים. אבל להבדיל מרבים אחרים, הסיבה שהם עשו זאת היא לא משום שהם חלמו להתעשר בגיל צעיר, אלא משום שהם חלמו הרבה יותר רחוק מזה- איך להתעשר מהר ולהיות עשירים לכל החיים.

איך להתעשר בגיל צעיר

גרנט קרדון, אשר נחשב למנטור המכירות מספר אחת בעולם, טוען שכדי להתעשר אנחנו חייבים להיות מסוגלים להגדיר חלומות רחוקים. לקחת את החיים שלנו, את השאיפות והרצונות, ולדמיין אותם פי 10 יותר גדולים. ללכת מאד רחוק. את אורח החיים אותו אנחנו מדמיינים חשוב שנדע לגלם למספרים- כמה כסף אני צריך כדי שיהיה לי בית ואוכל לפרנס משפחה עם שלושה ילדים, לטוס לחו"ל פעמיים בשנה וליהנות מרכב חדש מדי שנתיים. לאחר שעשינו זאת, אנחנו צריכים להציב יעדים שמטרתם היא למדוד אותנו לאורך הדרך- האם אנחנו מתקרבים אל היעד או לא. מיליון דולר עד גיל שלושים הוא רק שלב בתהליך ארוך יותר של חיים בהם נוכל להמשיך להגשים חלומות גם בגיל ארבעים וחמישים.

איך להתעשר בגיל צעיר

מכללת בי ריץ'

מאז הוקמה מכללת בי ריץ', היא מכשירה סטודנטים להצלחה כלכלית, יצירת הכנסה נוספת ולרדיפה אחר חלומות. המכללה הינה נציגת אוניברסיטת קרדון בישראל, ובמטרתה להעביר את דרכיו של קרדון אל התודעה הכלכלית הישראלית ההולכת ומתפתחת.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content