Skip to content
30.11.2020

איך להצליח בחיים ספר

כאשר נחפש מידע איך להצליח בחיים ספר ומאמרים יכולים להיות התחלה מצוינת. אליהם יכולות להצטרף גם הרצאות מצולמות וראיונות טלוויזיה. משמיעה על הצלחתם של אחרים אנחנו יכולים לקבל רעיונות, לבקר את הדרכים שלנו, ולרכוש ביטחון בנוגע לטעויות שעשינו. בסופו של דבר, מפרספקטיבה ארוכת שנים, אנשים שהגשימו חלומות אותם אנחנו חולמים, יכולים לעזור לנו לקצר תהליכים ולייעל את הדרך שלנו. ועם זאת, אם אנחנו רוצים לבסס תשתית ידע חזקה בתחילת דרכינו, חשוב לזכור כי ספרים ומאמרים הם רק ההתחלה, והדרכה מקצועית היא הפלטפורמה שבאמת יכולה לדחוף קדימה.

איך להצליח בחיים ספר 10X

מכללת בי ריץ' הינה המכללה הראשונה מסוגה בישראל המציעה קורסים דיגיטליים להצלחה כלכלית אישית ופיננסית בתור הנציגות הרשמית של גרנט קרדון. גרנט קרדון הינו מיליארדר שהקים יזמויות רבות בתחום המכירות והאי קומרס, וכמו כן, הוא בעליהם של למעלה מ-4000 נכסי נדל"ן בכל העולם. קרדון כתב ספרים רבים שהפכו לרבי מכר מצליחים ותורגמו ליותר מעשרים שפות שונות. ספרו 10X המתווה את תפיסת חייו לשאיפות פי 10 גבוהות יותר, נחשב היום לאחד מאבני היסוד של ספרות המנטורים בעולם. הקורסים של המכללה שואבים את חומריהם מספריו של קרדון שמתורגמים לראשונה לעברית, ומשלבים בתוכם תובנות וסודות ממיליארדים ומולטי מיליונרים מצליחים מרחבי העולם כמו איך להשיג יותר הצלחה.

איך להצליח בחיים ספר

הקורסים השונים של המכללה

בין הקורסים הרבים ניתן למצוא קורס "טעויות עם כסף" על טעויות נפוצות מהן כדאי להימנע, קורס "אבני הבניין הבסיסיות של הכסף" על חוקים כגון חוק ה- 40 ושימוש בתזרימים ואשראי, ועוד. הקורסים מועברים בצורה מקוונת ואליהם מתווספים סרטונים וחומר כתוב הישר מכתביו של גרנט קרדון. הדרך להצלחה היא תלולה ומצריכה ניסיונות וכישלונות רבים, אך בסופו של דבר היא משתלמת.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content