Skip to content
28.10.2020

איך להשיג יותר הצלחה

מהו חוק ה-40%? מהי פילוסופיית ה-100%? מהו מיתוס הגיוון? ולמה לאחסן את הכסף בבנק זה דבר מסוכן? עוד יותר משחשוב להבין את כל אחת מן התובנות והטכניקות הללו, חשוב להבין כי אחד מן הדברים המשותפים לכל האנשים שהצליחו כלכלית בחייהם, היא היכולת להשתמש במתודה. צבירת הון היא דבר שכרוך בבניית אסטרטגיה וסיגול הרגלים ותפיסות. החל מתובנות כגון- איך עושים כסף מכסף, כמה כסף מתוך המשכורת שלנו מושקע בהשקעות צדדיות, ועד לתפיסות בסיסיות כגון ההבדל שבין חיסכון ואחסון. מי שרוצה לשנות לגמרי את אורח חייו וללכת בדרך ההצלחה, כדאי שיכיר את כמה מן החוקים שהמיליארדרים המצליחים בעולם סיגלו לעצמם.

איך להשיג יותר הצלחה

הצלחה היא לא דבר שקל להשיגו, אך היא גם לא דבר נשגב מיכולתו של אף אדם. השאלה כמובן, היא עד כמה הוא מסוגל להיות מחויב למטרותיו ומה הוא מוכן לעשות כדי להשיג אותן. חוק ה-10X של גרנט קרדון היא מתודולוגיה אותה פיתח ועליה כתב כמה מספריו שהפכו להיות רבי מכר ענקיים בארה"ב ובעולם (ספריו תורגמו ליותר מ-20 שפות). התפיסה קוראת להולכים בדרכה להניח לבינוניות מאחור ולדרוש לעצמם חיים טובים פי 10, עם הכנסה גבוהה פי 10 ושאיפות פי 10 גבוהות מאלה שסיגלו לעצמם. מערכת ה- 10x היא מערכת שכוללת בתוכה תובנות שונות כגון ארבעת דרגות הפעולה דרכן ניתן למדוד את רמת המחויבות שלנו להצלחתנו.

איך להשיג יותר הצלחה

גרנט קרדון ישראל

מכללת בי ריץ' היא זכיינית המנטורינג וההכשרה של גרנט קרדון בישראל, וקורסי האונליין השונים מלמדים את התובנות ושיטות העבודה דרכן קרדון ועסקיו המצליחים מתנהלים. במהלך הקורסים למדים התלמידים איך להצליח בחיים מתוך הבנה של מקומם בהווה ומקומם הפוטנציאלי בעתיד. תחילתה של ההצלחה היא קודם כל ביכולת שלנו להבין שאנחנו יכולים לפעול יותר.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content