Skip to content
18.01.2021

איך להיות איש מכירות טוב

העולם מלא באנשי מכירות… או נכון לומר, העולם מלא באנשים שמנסים להיות אנשי מכירות. למען האמת, אחוז גבוה מאד מאנשי המכירות כלל לא ממשיכים במקצוע לאחר שקיבלו את הלא הראשון, ורובם הגדול פורש תוך שנה או שנתיים במקצוע. אלו שממשיכים מתחלקים לשניים, אלו שמצליחים להתקיים ממכירות ולסגור את החודש בצורה שתפרנס אותם, ואלו שמחליטים שמכירות הן דרך החיים בה ילכו כדי להגשים כל חלום שאי פעם חלמו. על פי גרנט קרדון, הבעיה של הרבה מאנשי המכירות היא העובדה שהם כלל לא שואפים גבוה, ולכן לא דורשים מעצמם להיות אנשי מכירות טובים יותר.

איך להיות איש מכירות טוב

איך להיות איש מכירות טוב

הסוד הגדול של אנשי מכירות הוא להחזיק בחלום שמוביל אותם. חלום רחוק, חלום ענק כל כך שייתן להם דלק אינסופי במסע שמטרתו להגשים את החלום. גרנט קרדון הוא איל מכירות אמריקאי שבשנים האחרונות הוכתר כמנטור המכירות המוביל בעולם. כחלק מפועלו, קרדון ייסד את תנועת ה- 10X שנוצרה מתוך תיאוריה ופילוסופיית חיים אותה גיבש ופרסם בספריו. דרך החיים של קרדון היא דרך חיים אשר בבסיסה עומדת הנחה חשובה- כל אדם צריך לחלום חיים פי 10 גבוהים מחייו, ולדרוש פי 10 ממה שהוא דורש מעצמו. היכולת שלנו להציב מטרה גבוהה ולפרוט אותה לכדי יעדים שיגשימו אותה, הופכת כל פעולה וכל מכירה שאנחנו עושים לבעלת משמעות עמוקה וברורה, כזאת שאנחנו לא יכולים בלעדיה כדי להגיע להצלחה פיננסית.

מכללת בי ריץ'

במהלך שלושים שנות פעילותו, קרדון כתב שמונה רבי מכר והקים מכללה להכשרת אנשי מכירות בה למדו כחמישים מיליון אנשים. בי ריץ' הינה מכללה לפיתוח אישי פיננסי ולהכשרת אנשי ומנהלי מכירות, והינה הנציגה הבלעדית לתכניו של קרדון בישראל. מי שתוהה איך להיות איש מכירות טוב מקומו איתנו.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content