Skip to content
הכנסה נוספת מהאינטרנט
31.03.2021

הכנסה נוספת מהאינטרנט

כדי להצליח בחיים אנחנו לא רק צריכים לעבוד קשה, אלא גם לעבוד נכון. הדרך לעשות זאת היא באמצעות חשיבה כלכלית רחבה הכוללת הכנסה נוספת מהאינטרנט ודי שוברת מוסכמות אליהן התרגלנו במהלך השנים. במשך דורות רבים התרגלנו להאמין שהמקצוע שלנו מגדיר אותנו, ושהקריירה שלנו תלויה בפיתוח אותו מקצוע יחיד לאורך חיינו. היום, תוחלת החיים הולכת ועולה, וההזדמנויות אותן מספק מעבר המידע המהיר של האינטרנט, מאתגרים את התפיסה הזאת. אנשים מחליפים בחייהם מקצוע פעם או פעמיים ופותחים בקריירות חדשות גם בגיל שבעים. ואף על פי כן, מעטים האנשים שהפנימו שקריירות שונות לא רק ניתן להחליף, אלא גם לנהל בו זמנית.

הכנסה נוספת מהאינטרנט

העובדה שהיום לא צריך לוקיישן כדי לנהל מקצוע משנה לגמרי את חוקי המשחק. אנחנו יכולים לשבת בבית וליצור הכנסות נוספות שיעשירו את יכולותינו הכלכליות בכל רגע נתון. הכנסות נוספות הן לא רק בגדר מומלצות, אלא הכרחיות במציאות של ימינו. הן מסייעות לנו לפתח עתודות כלכליות לעת משבר, ומהוות משענת במקרה ושוק כלשהו בו אנחנו מושקעים נפגע. בנוסף, ייצור הכנסות מזירות שונות מסייע בפיתוח יכולות מגוונות שפעמים רבות משתלבות ומשביחות זו את זו. כל מקצוע מפתח אותנו בדרך שונה. הכנסה נוספת מהאינטרנט יכולה להתבטא במסחר אינטרנטי, בהשקעה בנכסים דיגיטליים, בבניית וקידום אתרים ועוד בשלל עיסוקים. אין סוף לדברים שאותם אנחנו יכולים לעשות בהקלקת עכבר אחת.

הכנסה נוספת מהאינטרנט

מכללת בי ריץ'

בי ריץ' היא מכללה לפיתוח פיננסי שהוקמה מתוך שיתוף פעולה בין יזמים ישראלים והמיליארדר גרנט קרדון. קרדון נחשב היום למנטור מספר אחת בעולם בתחום המכירות ולטענתו, הכנסות נוספות הן בגדר חובה לאנשים שרוצים להצליח בחיים. את הקורסים של קרדון ניתן למצוא במכללה בעברית, במתכונת מקוונת של למידה מהבית.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content