Skip to content
קורסי התפתחות והעצמה אישית
30.03.2021

קורסי התפתחות והעצמה אישית

אחת המטרות הגדולות ביותר של כל אחד מאיתנו הוא להגשים את עצמנו. אנשים רוצים למקסם את היכולות שלהם ולהיות מתוגמלים כספית מצד אחד, אך גם ליהנות מהעשייה שלהם ולהרגיש שהם ממצים את היכולות שלהם בכל עת. החלום הרטוב של כל אדם צעיר הוא להשיג את האקזיט הגדול ולהתעשר, אך כדי לעשות זאת, צריך הרבה מאוד מרכיבים שיתמזגו אל תוך פאזל אחד. אחד המרכיבים החשובים הוא העצמה אישית, ויכולת להבין כי הכל תלוי בנו, וביכולת שלנו לבנות את עצמנו בצורה נכונה מבחינה אישית ועסקית וניתן לרכוש זאת בקורס התפתחות והעצמה אישית.

יש הרבה אנשים שהם מאוד מוכשרים, אך לא יודעים או שאין להם את הכלים למקסם את עצמם. כיום, ניתן לקחת קורסי התפתחות והעצמה אישית של איש מכירות ועסקים כמו גרנט קרדון, גרנט קרדון נחשב על פי מגזין פורבס כאיש המכירות הטוב ביותר בעולם, ובעיני אמריקאים רבים, מדובר בסמכות הבכירה בענייני עסקים בארה"ב. לקרדון יש אימפריה תקשורתית ואקדמית ששוויה מוערך במיליוני דולרים, וכעת, התוכן המיוחד שלו מגיע לישראל. חברת בי ריץ' היא בעלת הזכויות לתוכן של קרדון בארץ, והיא מציעה קורסים רבים בנוגע להתפתחות עסקים ואישית, העצמה אישית, הגשמה עצמית, יצירת מקורות הכנסה מרובים והנעת תהליכים רגשיים שמסייעים בעולם העסקים.

קורסי התפתחות והעצמה אישית

למצות את הפוטנציאל

בבי ריץ' שמו לעצמם מטרה לשנות את חייהם של 100 אלף משקי בית בישראל בעשור הקרוב, ומציעים את התוכן של קרדון גם באמצעות ספרים וסרטונים, שכוללים בתוכם תרגילים לשיפור אישי. התוכן של קרדון ובי ריץ' מתאים לאנשי עסקים צעירים, יזמים, אנשי מכירות וכל מי שרוצה להתקדם בעולם העסקי ולמקסם את היכולות שלו, על מנת להתעשר ולייצר חיים טובים ואיכותיים יותר עבורו ועבור בני משפחתו ביצירת כסף מהבית, ובנוסף, להרגיש שהוא ממצה את הפוטנציאל שלו.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content