Skip to content
18.01.2021

קורס מנהלי מכירות אונליין

ישנם לא מעט אנשי מכירות מצליחים שרוצים להתקדם בתחום ולהתחיל לנהל צוותי מכירות, אך מוצאים את עצמם נכשלים במשימתם להוביל צוותים אלו לעמידה ביעדים. הסיבה לכך נובעת פעמים רבות מהעובדה שמנהלי מכירות לא מצליחים לרתום את אנשי המכירות לחשיבות של עמידה ביעד. ניהול צוות מכירות זו משימה מאתגרת כי היא מחייבת דרישה אינסופית שרק הולכת וגדלה- הגעה ליעד היא רק יריית הפתיחה בניסיון לעמוד ביעד הבא. מנגד, הדרישה הבלתי נגמרת הזאת היא בדיוק מה שצריך כדי שנצליח להגיע ליעדים גבוהים באמת, ואנחנו צריכים לחלום פי 10 גבוה ממה שדמיינו כל הזמן.

קורס מנהלי מכירות

מכללת בי ריץ' היא מכללה לפיתוח כלכלי המתמחה בהכשרתם של אנשי ומנהלי מכירות. קורס מנהלי מכירות הוא קורס שמטרתו להכשיר מנהלים לרתום את עובדיהם, מתוך גיבוש חלום רחוק, והגדרת יעדים קרובים. להצליח למכור בשלוש מאות אלף שקלים לחודש נראה רחוק, אבל אם נפרק זאת לשבעים וחמישה אלף שקלים לשבוע, או חמישה עשר אלף ליום, או אפילו אלף וחמש מאות שקלים לשעה… לפתע נגלה כי המשימה אפשרית מאד. כך, אנחנו יכולים ליצור יעדים שהולכים וגדלים כל הזמן. בנוסף, אנחנו חייבים כל הזמן לעבוד עם כל איש מכירות באופן אינדיווידואלי, ולהציב בפניו את הסיבה האישית או החלום האישי שבזכותם הוא עושה את המאמץ העילאי הזה, כך שעמידה ביעד של הצוות תקבל משמעות אישית בדרך ליעד שלו.

קורס מנהלי מכירות אונליין

מכללת בי ריץ'

היכולת שלנו לפרק את המטרה שלנו ליעדים, ללמד את הכללים איך להיות איש מכירות טוב ולשים לנגד עינינו את החלום האישי של כל עובד, הם מה שמייצרים את המתכון להצלחה, והם יריית הפתיחה של קורס מנהלי המכירות של בי ריץ'. קורסי המכללה תורגמו מתוך כתביו של המיליארדר גרנט קרדון, בשאיפה לפתח תפיסה חדשה של שאפתנות כלכלית בישראל.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content