Skip to content
אימוני מכירות
30.03.2021

אימוני מכירות

אומנות המכירה היא אומנות לכל דבר. לא מדובר במשהו שכל אחד יכול לעשות, ולפעמים, מדהים לראות אנשי מכירות בפעולה ובאימוני מכירות, כאשר הם לוקחים מוצר או שירות שהם פשוטים באופן יחסי, ומצליחים לייחס להם תכונות מדהימות, תוך כדי הקטנת המשקל של החסרונות שלהם ו/או המחיר שלהם. מעטים הם האנשים שמצליחים בתוך עולם המכירות, מפני שמדובר בעולם לחוץ מאוד, תובעני, ותחרותי, ולכן, צריך לדעת לשדרג את היכולות בתוכו ולייצר השראות חדשות בכל עת להגדלת ההכנסה.

כדי למכור בצורה נכונה, צריך להכיר את המוצר או השירות בצורה אבסולוטית. צריך להתחבר אליו, להבין בו, ולייצר אצל הלקוח תחושה שהיתרונות שלו עולים על החסרונות וכי הערך שלו גדול מהמחיר שצריך להוציא עליו. כל לקוח הוא שונה ולעיתים יש צורך לייצר אסטרטגיות מכירה מותאמות, כמו עם קהל חרדי למשל, או קהל ערבי. לכן, אימוני מכירות הם חשובים מאוד, וכאשר עושים זאת, צריך ללכת אל הטובים ביותר. איש המכירות הטוב ביותר בעולם על פי מגזין פורבס הוא גרנט קורדן, שהקים אימפריית תוכן בשווי של מיליוני דולרים. קורדן התקדם במו ידיו והפך לגורו של עולם המכירות, עם כמות גדולה של תוכן, כולל ספרים, הרצאות ועוד.

אימוני מכירות

לייצר רווחים

כל התוכן של קורדן זמין כיום בארץ באמצעות חברת בי ריץ', שהיא הנציגה של קורדן בארץ. בבי ריץ' מציעים ספרים, וידאו, הרצאות, כנסים וקורס אימון מכירות אונליין עם התוכן של קרדון, שמיועד לעזור לאנשים לא רק בעולם המכירות, אלא גם בחיים הפרטיים. בבי ריץ', מציעים לאנשי עסקים ולעסקים עצמם אימוני מכירות שיעזרו להם למקסם את היכולות שלהם ולגשת לכל מכירה בצורה הנכונה ביותר, כפי שמציע קרדון בהרצאות שלו, ובכך, לייצר רווחים בצורה הטובה ביותר.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content