Skip to content
29.10.2020

קורס מכירות שטח

למה אנחנו לא מצליחים למכור? האם המוצר שלנו לא מספיק טוב? האם יש בכלל דבר כזה? אנשי מכירות בכל העולם מתמודדים עם תקרות זכוכית שעומדות בפניהם ובפני ההצלחה. במשך שנים רבות התפתחו תיאוריות ומתודולוגיות שונות כלפי מכירה, מדובר הרי בבסיסה של הכלכלה ושל התרבות האנושית עוד מימי קדם. הצלחתה של מכירה תלויה בכישוריו של המוכר, וכמובן, בצורך של הקונה הפוטנציאלי- לעיתים עסקאות ויזמויות נכשלות משום שהן פונות לשוק לא נכון. בפעמים אחרות אנשי מכירות משקיעים זמן רב בניסיון למכור לכמה שיותר לקוחות, מבלי להשקיע זמן בשיפור יכולת המכירה שלהם בצורה שיכולה למנף מכירות לסגירת עסקאות.

קורס מכירות שטח

קיימים היום מודלים רבים בעולם למכירות- אי קומרס (מכירות ברשת), טלמרקטינג (מכירות בטלפון) ומכירות שטח, ולכל אחד מהם דרושים כלים שונים. בעוד מכירות ברשת מתבססות על טכניקות ספציפיות כגון יכולות מהירות לקנברט, מכירות בשטח מתבססות רבות על יכולות כריזמה ועמידה מול קהל- היכולת לייצר עניין וחיבור רגשי עם הלקוח הפוטנציאלי ולתעל לכדי סגירת עסקה. קורס מכירות שטח מכווין אנשי מכירות להצלחה דרך רכישה ותרגול של כלי מכירה פנים אל פנים, ובו זמנית, אימון מנטלי לתפיסות שנכונות עבור כל עולם המכירות, העסקים וההצלחה בכלל. לדוגמה, הגדרת היעד שלנו במכירה- מה היא עוזרת לנו להשיג? בדרך לאיזה יעד היא מקדמת אותנו? מה היעד שיגיע אחריה?

קורס מכירות שטח

מכללת בי ריץ'

מכללת בי ריץ' היא מכללה לפיתוח מנטלי להצלחה, בדגש על הצלחות פיננסיות. קורס מכירות שטח הוא רק אחד מבין הקורסים הרבים המועברים במתכונת מקוונת. המכללה היא הנציגה הרשמית של המיליארדר והמנטור קרנט קרדון בישראל, אשר בנה בחייו אימפריית נדל"ן ומכירות ופרסם רבי מכר רבים בתחום המכירות והיזמויות.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content