Skip to content
29.10.2020

קורס מכירות פרונטליות

מדוע אנשי מכירות טובים מצליחים בתחומים רבים כל כך בחייהם? הם בעלי הישגים במערכות יחסים, בהתנהלות פיננסית, בניהול זמנים, ובעמידה מול כל אתגר שהם או המציאות מחליטים להציב מולם. הסיבה לכך כרוכה בעובדה שמכירה היא לא רק מקצוע דרכו אפשר להתפרנס, אלא גם מוטיב משמעותי בחיים של כל אחד מאיתנו- בין אם אנחנו סטודנטים, קופירייטרים או עורכי דין. בשלב כזה או אחר בחיינו אנחנו צריכים לדחוף רעיונות שלנו קדימה, לגרום לאנשים להאמין באמת שאנחנו מציגים ולרתום אותם מבחינה רגשית. זה נכון גם בעבור כל מערכת יחסים בעולם- החל מהורים וילדיהם, ועד עובדים ומנהליהם. מיומנויות אלו ניתן לשבח ולהעצים באמצעות קורס מכירות אונליין או פרונטלי אשר יעניק לכם את כל הכלים והידע שתצטרכו בתחום.

קורס מכירות פרונטליות

זו בדיוק הסיבה שקורס מכירות פרונטליות הוא חשוב לא רק בעבור אנשי מכירות, אלא בעבור מי שמעוניין לדעת איך לשפר את הבטחון העצמי שלו, או רוצה לרכוש לעצמו עוד כלים מנטליים להשגת מטרותיו. להבדיל מקורס מכירות באינטרנט או קורס מכירות טלפוניות, מכירות פרונטליות עדיין עובדות על אותם אלמנטים בסיסיים ביותר של דרכי תקשורת- שפת גוף, שטף דיבור ומבנים קוהרנטיים. במהלך הקורסים במכללת בי ריץ', מתרגלים הסטודנטים לא רק אסטרטגיות מיוחדות ושיטות של אנשי מכירות, אלא גם תרגילים מנטליים שמטרתם לחדד ולמקד אותם במטרה. להצליח למכור מתוך יצירת הרעב הרגעי שמזכיר לנו את החלומות הגדולים שלנו. היכולת שלנו לראות את התוצאה וההישג אליהם נגיע בקצה התהליך, מגדילה משמעותית את הסיכוי שלנו להצליח.

קורס מכירות פרונטליות

מכללת בי ריץ'

קורסיה של המכללה הם בעלי הגישה הבלעדית לחומריו של המיליארדר גרנט קרדון, מי שהפך בשנים האחרונות למנטור המכירות מן הגדולים בעולם. את קורסיו של קרדון לא עושים רק אנשי מכירות, אלא גם אנשים שרוצים לעשות שינויים מהותיים בחייהם, ולסלול דרכים חדשות בדרך לחיים מלאי הצלחות.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content