Skip to content
28.10.2020

קורס לימודי מכירות ושיווק

קורס לימודי מכירות ושיווק של מכללת בי ריץ' הוא קורס אשר מתרגם לראשונה לעברית את הטכניקות והדרכים אותן פיתח המיליארדר גרנט קרדון, בעת שבנה את אימפריית המכירות שלו. קרדון הוא איל נדל"ן המחזיק למעלה מ-4,000 נכסים ברחבי ארה"ב ובעולם, ובעליהן של שבע יזמויות עסקיות מצליחות בתחום המכירות והאי קומרס. במהלך השנים פירסם עשרות רבי מכר שתורגמו לעשרים שפות, והרצאות המנטורינג שלו נחשבות למבוקשות בעולם בקרב אנשי עסקים. בספריו, מתאר קרדון חוקים חשובים כגון 10X אשר סיגל לעצמו, ומתעד צעדים דומים בהם נקטו מיליארדרים ואשר הובילו אותם להצלחה. בימיינו, כאשר לא ניתן לקיים קוסים פרונטלים בעקבות התמודדות עם משבר בריאותי כלל עולמי שיווק ומיתוג קורסים דיגיטליים הוא חלק מאוד חשוב בהתנהלותן של מכללות על מנת להמשיך את זרימת הנרשמים לקורסים.

קורס לימודי מכירות ושיווק 

קורס מכירות מומלץ של המכללה מדריך סטודנטים בשני מישורים- האחד, המישור המנטלי של סיגול מערכת אמונות חדשות כלפי עצמם, והשני, טכניקות פרקטיות של התבוננות בעולם הפיננסים ופיתוח יכולת לתעל אותו לכדי צבירת הון משמעותי. אנשי מכירות מצוינים מתבלטים בחוסן מנטלי גבוה וביכולת שלהם לשבור בכל פעם מחדש תקרות זכוכית- הם ממציאים את עצמם ואת הדרכים בהן הם משווקים את מוצריהם. כישלונות נתפסים כאתגרים מהם ניתן ללמוד ולהשתכלל, והצלחות כנקודות ציון להגדרת יעדים חדשים גבוהים יותר. במהלך הקורסים נלמדים גם חוקים פיננסיים וטכניקות מכירה שמסייעים בפיתוח כישורי המכירה. מכירות הוא תחום קשה ומלא בדחיות, ואחת מן השגיאות הנפוצות היא השלמה עם הכישלון וויתור על היעד. אך למען האמת, אין אדם שאין ביכולתו להיות איש מכירות מצוין, וכל שצריך הוא רצון ואימון רב.

קורס לימודי מכירות ושיווק

קורסים מקוונים

הקורסים של מכללת בי ריץ' הינם קורסים מקוונים בפלטפורמה נוחה עם ממשק ידידותי בעברית ומציעים מגוון דרכים להרוויח כסף מהבית. אל החומר התאורטי מתלווים גם קטעי וידאו וחומר לתרגול בבית. במהלך השנים הוכשרו אלפי אנשים עסקים מצליחים בסדנאות של גרנט קרדון, וכעת, ניתן ללמוד את הדרך להצלחה גם בארץ.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content