Skip to content
קורס אימון מכירות
30.03.2021

קורס אימון מכירות

אנשי מכירות רבים מבינים כי השוק הוא שוק דינמי ומשתנה. יש יותר ויותר שיטות ואסטרטגיות מכירה שצריך לדעת ולהכיר, וכדי לעמוד בקצב, בלחצים וביעדים, חייבים כל הזמן להשתפר. אנשי מכירות חיים בסביבה תחרותית והעובדה שהם מתוגמלים גם על ידי בונוסים ועמלות, לא הופכת את החיים לקלים יותר. לכן, כל ידע נוסף שנאגר, הוא תמיד טוב. כיום, ניתן לקחת קורס אימון מכירות ולהפוך למוכרים טובים יותר. כאלו שמכירים את המוצר או השירות שהם מוכרים בצורה טובה יותר, ויודעים איך לגשת ללקוחות בצורה שתעזור להם למכור.

יש כיום המון קורסי מכירות בישראל, אך אם כבר לומדים, כדאי לעשות זאת אצל הטובים ביותר. חברת בי ריץ' היא הנציגה של איש המכירות גרנט קרדון בישראל. קרדון נחשב על פי מגזין פורבס לאיש המכירות הטוב בעולם, והוא שם דבר בעולם המסחר האמריקאי. קרדון מופיע באופן קבוע באתרי החדשות הגדולים, וממלא אולמות עם הרצאות יוצאות דופן, שנותנות השראה למיליוני אנשים בעולם, בתחום המכירות, ובתחומים השונים של החיים. כעת, כל התוכן המופלא של קרדון, מועבר בארץ באמצעות חברת בי ריץ', שמספקת את התוכן שלו בכמה דרכים שונות, כולל ספרים, הרצאות וכמובן, קורסים שונים.

קורס אימון מכירות

מיקסום יכולות המכירה

בבי ריץ' מנגישים את השיטה המוכחת של קרדון לאנשי המכירות בישראל, עם דגשים על הנעה לפעולה, הגשמה עצמית ומיקסום יכולות המכירה, וזאת באמצעות אמונה עצמית. הקורס לאימון מכירות והעצמה אישית תרגילים של בי ריץ' זמינים גם באופן מקוון, ומדובר במעטפת שלמה של איכות עבור אנשי מכירות בישראל, מכל הסוגים והמינים. כך, הם יכולים לשפר ולשדרג את עצמם, ולקחת את הטיפים של קרדון, שמחזיק באימפריית עסקים של מיליוני דולרים, ולהשליך אותם על העבודה האישית שלהם.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content