Skip to content
ספרי התפתחות עצמית
10.04.2021

ספרי התפתחות אישית

ישנן דרכים רבות לפתח את עצמך באמצעות סוגים שונים של מדריכים לפיתוח אישי ואימון מנטלי. קיימות מאות אם לא אלפי מאמרים, ספרים, הרצאות, סרטונים וסדנאות אותם מעבירים מנטורים וקואוצ'רים שפיתחו מתודות להעצמה אישית בכל רחבי העולם. מי שכבר חיפש ספרי התפתחות אישית ודאי מכיר את גרנט קרדון, הלוא הוא אחד מסופרי רבי המכר המפורסמים ביותר בתחום המנטורינג. קרדון כתב שבעה ספרים שתורגמו לעשרות שפות ונמכרו במדינות רבות, כשהמפורסמים בהם הם "חוק ה-10X", "תמכור או תפסיד" ו- "אם אתה לא ראשון, אתה אחרון". חלק מספריו עברו אדפטציה להרצאות וסביבן התגבשו קהילות ענק.

גרנט קרדון ישראל

עוד בטרם התפרסם שמו כסופר וכמנטור, קרדון הקים אימפריית נדל"ן ומכירות שערכה מוערך בכ- 2 מיליארד דולרים. עם למעלה מארבעת אלפים נכסים ושבע חברות מכירות מצליחות, גרנט קרדון נחשב היום למנטור מספר אחת בעולם לתחום המכירות והשיווק, על פי המגזין היוקרתי פורבס. במקביל לעבודתו היזמית, קרדון גם מפרשן למספר ערוצי חדשות אמריקאיים, ידוע כפילנתרופ שתורם המון, יועץ לחברות הגדולות בעולם, וגם בעלה של CARDONE UNI., פלטפורמה להדרכת מכירות בה מנויים למעלה מ-50 מיליון משתמשים. עתה, הפלטפורמה של קרדון מגיעה לראשונה לישראל דרך מכללת בי ריץ'- מכללה לפיתוח אישי ופיננסי אשר מהווה את הנציגות הרשמית והבלעדית של גרנט קרדון בישראל.

ספרי התפתחות עצמית

מכללת בי ריץ'

בין ספרי התפתחות אישית והדרכות אותה מציעה המכללה, ניתן למצוא את ספריו של קרדון, הרצאותיו, וובינרים ותוכניות מנטורינג אישיות עם יזמים ישראלים מצליחים. הקורסים כוללים חומרים מרתקים כגון סודות המיליונרים, עשר הצעדים של קרדון להצלחה, קורס מכירות ושיווק ועוד. המכללה הוקמה על ידי מספר אנשי עסקים מצליחים שהחליטו להנגיש לקהל הישראלי את דרכיו של קרדון להצלחה, שמיושמות היום בכל רחבי העולם.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content