Skip to content
סדנת אימון מכירות
13.05.2021

סדנת אימון מכירות

היכולת לבצע מכירה היא אומנות. אם נוציא את מוצרי המזון ואת המוצרים ההכרחיים ונלך לנושא של מותרות ופינוקים, ככל הנראה שנרצה להתרשם ממה שמוכרים לנו וכאן, כבר מדובר בתעשייה שלמה אשר מתחילה מגופי פרסום ענקיים ומתוכננת להגיע אל התת מודע שלנו. מעטים הם האנשים שיודעים להצליח במכירות ולשנות את החיים שלהם. אנשי מכירות הם אנשים מיוחדים שאוהבים את השטח ונושמים את הסביבה שלהם. הם רוצים להשתפר, להרוויח יותר מבונוסים ועמלות, ולהתקדם בסביבה שהיא מאוד תחרותית.

בגלל הלחץ העצום שיש בעולם המכירות בתוך חברות שונות, אנשי מכירות יודעים שהם חייבים להשתפר ולהשחיז את היכולות שלהם על ידי קורס עמידה מול קהל. כדי לעשות זאת, צריך ללמוד מהטובים ביותר, כמו איש המכירות המצליח בעולם – גרנט קרדון. קרדון הוא איש מכירות שהגיע למלטה והפך למולטי מיליונר מצליח, עם המון תוכן שיכול לעזור לאנשי מכירות ואנשי עסקים בעולם. קרדון שם דגש על שיפור עצמי, קידום עצמי, הגשמה עצמית, ניהול אישי ומיקסום יכולות בעולם הפרסום. פרסום, כידוע, נובע מגישה נכונה, וקרדון מלמד כיצד לגשת למוצר או לשירות שאתם מוכרים בצורה הטובה ביותר, על מנת שיהיה ניתן למכור אותו בצורה אידאלית.

 

סדנת אימון מכירות

 

להעביר את התורה

קרדון פועל בארץ באמצעות חברת בי ריץ', שעורכת סדנת אימון מכירות הן פרונטלית והן מקוונת. בחברה מעבירים את תורתו של קרדון בצורה הטובה והמתקדמת ביותר, בכל מיני דרכים, החל מסדנאות, ועד לכנסים וספרים. בבי ריץ' שמו לעצמם מטרה לשנות את חייהם של כ-100 אלף משקי בית בעשור הקרוב, ולהחדיר את שיטות העבודה של קרדון אל תוך שוק העסקים והמכירות הישראלי. השיטות המוכחות של קרדון כבר עשו שינוי אצל אלפי אנשים, שגדשו את האולמות כאשר הוא בא להרצות. כיום, גם אתם יכולים ליהנות מהתוכן הזה, באמצעות בי ריץ'.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content