Skip to content
מאמני מכירות
13.05.2021

מאמני מכירות

היכולת למכור מוצר או שירות היא אומנות אמיתית, שלא קיימת אצל כל אחד. מצד אחד יש אנשים שלא יצליחו למכור דבר, גם אם הוא מהווה מוצר איכותי ומנגד, יש אנשים שיוכלו למכור שלג לאסקימוסים. במכירות צריך להיות אסרטיביים, יש צורך בלשון חלקה וביכולת לשים את היתרונות של המוצר בפרונט, ולהפוך אותו לכדאי בעיני הלקוח. הרבה אנשים עובדים ו/או רוצים לעבוד במכירות מפני שמדובר בתחום רווחי, בו לרוב גם מתוגמלים על הצלחה. ולכן, לאור התחרות, חשוב להגיע מוכנים.

אנשים העובדים במכירות צריכים לקבל הכשרה נכונה ולדעת כיצד לקבל את ההשראה הטובה ביותר. יש כיום מאמני מכירות איכותיים שיכולים להביא לאותם מוכרים את הכלים האיכותיים ביותר שיעזרו להם לשדרג את עצמם. אנשי מכירות טובים שיודעים כיצד לגשת ללקוח, יכולים להפוך לאנשים עשירים מאוד, ואחת הדוגמאות לכך הוא גרנט קרדון, שעל פי רוב, הוא איש המכירות הטוב בעולם. קרדון הוא איש מכירות שהפך למולטי מיליונר בעזרת שיטות מכירה מתקדמות. כיום, אפשר ללמוד את השיטות של קרדון באמצעות קורס מכירות אונליין בבי ריץ' – הנציגות של גרנט קרדון בישראל.

 

מאמני מכירות

 

להגדיל את עצמכם פי 10

מאמני מכירות יכולים לתת לאנשים את הכלים להתמודד בצורה הטובה עם המוצר או השירות שלהם, להכיר אותו בצורה אידיאלית, ולדעת איך לדבר עם לקוחות ולהסביר להם שהמחיר שווה את התועלת. קורסי השיווק בבי ריץ' עובדים לפי השיטה של קרדון וביכולת "להגדיל את עצמכם פי 10". כלומר, להביא את היכולות השיווקיות שלכם למקסימום באמצעות גישה נכונה, ידע ושינוי תפישה תודעתי. החזון של החברה הוא לשפר כ-100 אלף משקי בית בישראל בעשור הקרוב, וזאת באמצעות מגוון אפיקים, כולל וובינרים, ומערכת אקדמיה מתקדמת של קורסים ותוכניות לימוד איכותיות.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content