Skip to content
מאמן מכירות קורס
13.05.2021

מאמן מכירות קורס

אומרים על אנשי מכירות שהם נולדים עם היכולת הזו, שזה משהו מובנה, ושהיכולת למכור מוצר או שירות בצורה עקבית לאורך זמן היא יכולת נדירה. כל הדברים הללו נכונים, אך אין זה אומר שאי אפשר לשפר ולשדרג את היכולת הזו ולהפוך אותה לכוח גדול יותר. הנושא של מכירות הוא מורכב מאוד, ונמצאים בו אנשים תחרותיים וכאלו שיודעים לחיות על בונוסים ולחיות סביב הלחץ. כדי לדעת לנתק את ההשפעות החיצוניות, ולמקסם את יכולות המכירה, צריך לדעת אצל מי ללמוד קורס מכירות ושיווק וממי לקבל הכשרה.

איש המכירות הטוב ביותר בעולם, כך על פי רבים, הוא גרנט קרדון, אשר הצליח להגיע מלמטה ולהפוך למיליונר בזכות יכולות מכירה, והופעות מעוררות השראה על במה. קרדון מגיע עם תורה לפיה כל אחד יכול למקסם את היכולות שלו ו"להגדיל את עצמו פי 10", באמצעות היכולת להגשים את השאיפות האישיות של כל אחד מאיתנו. קרדון מלמד על שינוי תפיסה ועל הוצאה לפועל של תהליכים בתוכנו, על מנת שנוכל להיות טובים יותר במה שאנחנו עושים. התורה של קרדון מתמקדת במכירות ועסקים, אך משליכה רבות גם על החיים האישיים ועל התפיסה שלנו בעיני הסובבים, דבר שגם הוא משפיע על יכולת המכירה שלנו.

 

מאמן מכירות קורס

 

חזון וחלום

נציגות גרנט קרדון בארץ היא של חברת בי ריץ', אשר מפעילה כנסים, הרצאות וקורסים רבים עם התוכן של קרדון, תוך כדי מתן ערך ותועלת לכל אחד מהנרשמים. עבור מאמן מכירות פרונטליות קורס של קרדון בבי ריץ' הוא חשוב מאוד ובעל ערך רב, ובתוך כך, בחברה מו לעצמם למטרה לשנות את חייהם של כ-100 אלף משקי בית בישראל בתוך עשור, ולהחדיר את תורתו האסרטיבית של קרדון עבור כל מי שנמצא בשוק העבודה ורוצה להשתפר בעיסוקו.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content