Skip to content
מאמן להתפתחות אישית
01.04.2021

מאמן להתפתחות אישית

למה אנחנו לא מצליחים בחיים? למה יש דברים שאנחנו רוצים להשיג ולא מצליחים? האם אנחנו פשוט חסרי מזל? אולי אנחנו לא מוכשרים מספיק? שאלות אלו ודומות להן עולות במוחם של רוב בני האדם, ואולי אפילו של כולם, בשלב כזה או אחר בחייהם. מאמן התפתחות אישית יכול לעזור להסרת הספק לשאלות אלו, בין אם כי אנחנו מצויים בתקופת משבר, או בין אם כי השגרה שלנו נעדרת הגשמה עצמית. קשה מאד לאמוד הצלחה- האם מדובר בעניין מספרי? אולי זה בכלל הכל סיפור של רגש? התשובה להצלחה טמונה במדד אחד בלבד, ועל אף שהוא משתנה מאדם לאדם, הוא מוחלט. הצלחה בחיים היא היכולת להגשים את כל החלומות שלנו- כל הזמן.

מאמן להתפתחות אישית

ככל שאנחנו לא נולדים עם יכולת שליטה בעשר שפות, וגם לא עם יכולות מתמטיות, רבים מאיתנו לא נולדים עם היכולת לדרוש מעצמם. חלקינו מסגלים זאת במהלך החיים בסיוע החינוך של הורינו, אך רבים (ובעיקר בקרב דור המילניאלס), לא מפתחים לעולם את היכולת לדרוש מעצמנו באמת. עם זאת, בעשרים השנים האחרונות יותר ויותר אנשים מגלים כי התפתחות עצמית ואישית טמונה במספר מיומנויות אותן ניתן לרכוש גם בגילאים מאוחרים. בדיוק כמו מתמטיקה, שפות וכושר גופני, ישנם היום לא מעט אנשים מקצוע אשר מאמנים אנשים לפתח בעצמם יכולות שכלל לא ידעו שקיימות. יכולות שמטרתן להוביל את האדם להגשים את חלומותיו.

מאמן להתפתחות אישית

מכללת בי ריץ'

מאמן וקורסי התפתחות אישית ניתן למצוא בתוכנית המנטורינג של מכללת בי ריץ', המתקיימת מדי שבוע בערבי שני. המנטורים שלנו הם אנשים עם הצלחות מוכחות, וביניהם יזמים ובעלי עסקים עם רזומה של הישגים כלכליים ואישיים אדירים. מכללת בי ריץ' הינה הנציגה הבלעדית של המנטור והמיליארדר גרנט קרדון בישראל, והיא מביאה לראשונה את חומריו מתורגמים ומותאמים להוויה הישראלית.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content