Skip to content
לימודי ניהול מכירות
14.05.2021

לימודי ניהול מכירות

עבודת המכירות היא אינה פשוטה והיא אחת התובעניות שאדם יכול לבקש לעצמו. מעבר לצורך למכור כדי להוכיח את עצמך, ישנו האלמנט של חיים בסביבה תחרותית ומתישה ובנוסף, הרבה מאוד עבודות המבוססות על מכירות מגיעות עם צורך למכור כדי להרוויח בגדול. לא פשוט להתנהל בתחום כזה, ולמרות שהרבה אנשים נכנסים אליו, רק מעטים נשארים בו ומצליחים בו באמת. מכירות זה אומנות, וכדי למכור בצורה טובה ועקבית, יש להכיר את המוצר או השירות, להאמין בו ולדעת להנגיש אותו בצורה הטובה ביותר ללקוח.

לימודי מכירות מתעסקים בעיקר באסטרטגיות מכירה, בהכרת המוצרים וביכולות להנגיש את המוצר או השירות ללקוח באמצעות ויזואליה, מלל או שמע. עם זאת, יש משהו שהוא מעבר, וזה כולל הגשמה עצמית, מיקסום יכולות והנעת תהליכים בצורה הנכונה ביותר על מנת להתקדם בתחום. את כל האלמנטים הללו אפשר ללמוד אצל איש המכירות הטוב ביותר בעולם על פי מגזין פורבס – גרנט קרדון. קרדון הוא איש עסקים ויזם שהקים אימפריה של מיליוני דולרים, סביב הנושא של הרצאות ולימוד אסטרטגיות מכירה. כעת, אחרי שנים של הצלחה בחו"ל, התורה שלו מגיעה ארצה באמצעות חברת בי ריץ'.

 

לימודי ניהול מכירות

 

הנגשת לקהל הישראלי

חברת בי ריץ' היא זו שמפיצה את החומרים של קרדון בארץ, וזה כולל ספרים, הרצאות, סמינרים וקורסים אונליין אשר באים ללמד את הקהל איך למכור טוב יותר, ואיך להשליך את ההצלחה מהמכירות ומעולם העסקים, גם לחיים האישיים. קרדון הוא משפיע בינלאומי בתחום המכירות והעסקים, והוא הצליח למלא אולמות בעבר, במקביל לנוכחות חזקה בתחום האקדמיה והמדיה החברתית. כך שכיום, באמצעות בי ריץ', אפשר ללמוד מהטוב ביותר, בתוכן המונגש לישראלים בצורה ישירה ולא עקיפה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content