Skip to content
יצירת מקורות הכנסה מרובים
30.03.2021

יצירת מקורות הכנסה מרובים

יוקר המחייה בישראל נותן את הטון עבור הרבה מאוד אנשים, שפשוט לא מצליחים לעמוד בעומס. הרבה אנשים רוצים ומנסים לייצר חיים טובים יותר עבור המשפחות שלהם, ולעיתים, עבודה אחת פשוט לא מספיקה. האפשרות של יצירת מקורות הכנסה מרובים היא רלוונטית עבור המון אנשים, שמחפשים את דרכם במקומות כמו שוק ההון, השקעות נדל"ן ועבודה במכירות שמגיעה עם בונוסים ועמלות. יצירת מקורות להגדלת הכנסה מרובים היא אינה פשוטה, ודורשת ידע, יכולות, אסרטיביות, ובעיקר השראה שמגיעה מאנשים שעשו זאת בעבר.

לא פשוט לצאת מהנישה הנוחה אל עבר הצלחה משגשגת, וכאשר רוצים לעשות זאת, לפעמים צריכים דחיפה קלה, וזה בדיוק מה שמציעים בבי ריץ'. בי ריץ' מהווה את הנציגות של איש המכירות המפורסם גרנט קרדון בישראל. קרדון הוא איש עסקים ויזם שיצר אימפריה בשווי מיליוני דולרים, לאחר שנבחר על ידי פורבס לאיש המכירות הטוב בעולם. קרדון ממלא אולמות להרצאות מעוררות השראה ויוזם תכנים נהדרים שמתאימים הן לעולם העסקים, והן לחיים הפרטיים של כל אחד מאיתנו. קרדון דוגל בהנעת תהליכים אישיים, הגשמה עצמית ומיקסום יכולות שמתבטאים הן בכסף, והן בהרגשה של מימוש והגשמה עצמית.

יצירת מקורות הכנסה מרובים

לעשות את ההבדל

בבי ריץ' מציעים את התכנים הנהדרים של קרדון במגוון פורמטים, כולל ספרים, סרטונים וכמובן קורסי התפתחות אישית מקוונים ופרונטליים, אשר מייצרים את הערך המוסף עבור כל יזם, איש עסקים וכמובן אנשי מכירות. בבי ריץ' עובדים עם המוטו של קרדון "להגדיל את עצמכם פי 10" ומתכננים לשנות לטובה את חייהם של 100 אלף משקי בית בישראל בעשור הקרוב. קרדון הוא דמות מוכרת ופופולארית מאוד בארה"ב והיכולת להשתמש בשם שלו ובתכניו, יכולה להיות האקס פקטור ולעשות את ההבדל עבור המון אנשים.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content