Skip to content
התפתחות אישית
10.04.2021

התפתחות אישית

אנחנו חיים היום בעולם שבו תוחלת החיים הולכת ועולה, והאמצעים הטכנולוגיים המתפתחים סביבנו מאפשרים לנו לנצל הזדמנויות ולפתח יכולות שכלל לא ידענו שמצויים בנו. בעבר, לרוב בני האדם הייתה קריירה אחת ומקצוע אחד מוגדר אותם הם ניהלו מגיל עשרים וחמש ועד גיל שישים ושבע, ואז יצאו לפנסיה לבלות את חמש עשרה השנים הבאות במנוחה. היום, בעידן של אינטרנט הזמין לנו בכל מקום ובכל זמן, כל השווקים בעולם מתכנסים לכדי מכשיר אחד שנמצא בכף ידינו. בהתאם, הכשרות וקורסים נמצאים במגמת מעבר מתמדת לעולם הדיגיטלי, ומאפשרים לאנשים רבים להתפתח ולהשתכלל לאינסוף כיוונים.

התפתחות אישית

אחד הדברים החשובים ביותר לאדם היא התפתחותו האישית – מצביעים על זה מחקרים פסיכולוגיים ומחקרים ממדעי המוח. אם אנחנו לא נמצאים במצב של התפתחות, אנחנו נסוגים לאחור. כדי שנוכל להזין את השכל והנפש, אנחנו צריכים לחקור עולמות חודשים ולהציב לעצמנו יעדים ואתגרים. בימינו, יותר ויותר אנשים זונחים את סגנון החיים העתיק של "מקצוע אחד- קריירה אחת- ערוץ הכנסה אחד". אין שום סיבה שלא נוכל להחזיק במספר מקצועות, ליהנות מהשכלה וידע, ועל הדרך, לגלות שאפשר איך לעשות הרבה כסף אם עובדים במספר ערוצים במקביל. קורס התפתחות אישית של מכללת בי ריץ' הוא קורס שמטרתו להכווין את התלמידים לסגנון חיים המאופיין בניצול הזדמנויות, הגשמת חלומות והתעלמות ממעצורים.

התפתחות אישית

מכללת בי ריץ' וגרנט קרדון

בי ריץ' היא מכללה לפיתוח אישי, בדגש על פיתוח פיננסי, המתמחה בקורסים לאנשי ומנהלי מכירות, אנשי שיווק ופרסום, יזמים ובעלי עסקים. המכללה הינה הנציגה הרשמית והבלעדית של המנטור והמיליארדר גרנט קרדון, וקורסיה כוללים את סודות המיליונרים, שיטת ה- 10X, טעויות נפוצות עם כסף, נוסחאות ליצירת הון וחוקי יסוד להצלחה כלכלית.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content