Skip to content
התפתחות אישית והעצמה
10.04.2021

התפתחות אישית והעצמה

העולם מלא באנשים מוכשרים שמעולם לא הצליחו להגשים את עצמם ולהביא את הכישרון שלהם לידי מימוש בדרך לעושר. אם יכולנו לבדוק את ההיסטוריה שלא נכתבה (ואפילו את ההיסטוריה הפרטית שלנו), היינו מגלים המוני רעיונות מצוינים שיכלו להפוך למוצרים מעולים, לטקסטים מרגשים ולהמצאות חדשניות, אך נגנזו ומעולם לא הגיעו לכדי ביטוי. הסיבה לכך טמונה בכישורי המכירה של אלו שהגו רעיונות אלו, שככל הנראה נעדרו מיכולתם. אחד מן הדברים שמשותף לרוב האנשים המצליחים בעולם היא העובדה שלא די בכישרון גדול, אלא גם ביכולת למכור אותו ולשכנע את האנשים הנכונים כי המציאות לא יכולה להמשיך בלעדיו.

התפתחות אישית והעצמה

ככלל, מקצוע ומיומנות המכירה נתפסים כדבר זול ואינטרסנטי, ורובינו לא מצליחים לקשור בין חוסר ההצלחה שלנו לעובדה שאנחנו לא יודעים למכור. אך אם נבחן ולו לרגע קט יום אחד בחיינו, נגלה כי אנחנו מוכרים כל הזמן – אפילו לאנשים שהכי קרובים לנו. אם אנחנו מתווכחים, מביעים דעה או אפילו סתם מבקשים שיעשו משהו עבורנו – אנחנו מוכרים. אנחנו משתמשים במניפולציות קטנות של מכירה כחלק מאינסטינקט בסיסי שטבוע בנו – הוא מתבטא בנימת קול, בשפת גוף או אפילו רק במחוות יד קטנה. בכל פעם שאנחנו משתמשים באמפתיה כדי להשיג משהו שאנחנו רוצים, אנחנו בעצם רותמים את האדם שמולנו לטובתנו, ומוכרים לו. וזאת לא בושה – מכירה היא חלק בלתי נפרד מהדרך להצליח בחיים.

התפתחות אישית והעצמה

מכללת בי ריץ'

קורס התפתחות אישית והעצמה במכללת בי ריץ', הוא קורס המיועד לאנשים שרוצים לעבוד על יכולות התקשורת הבין אישית שלהם, ולדעת כיצד להפוך אותן לאפקטיביות. מכללת בי ריץ' היא הזכיינית הבלעדית של המנטור גרנט קרדון בישראל, וקורסיה מיועדים למנהלי מכירות, יזמים ועסקים, וכמותם גם לכל אדם שרוצה להתחיל להגשים חלומות.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content