Skip to content
העצמה אישית
10.04.2021

העצמה אישית

העולם שלנו מלא ביותר מדי אנשים שלא מרוצים מהמקום שאליו הגיעו. החיים שלנו מצויים במתחים הנוצרים בין חלומות ומציאות, ובין הרצונות שלנו לרצונות של אנשים אחרים. רוב בני האדם זונחים את חלומות הילדות שלהם כמו להיות עשיר, ומתכווננים לחיים יותר פרקטיים, חיים כמעט של הישרדות. הם צריכים לפרנס את עצמם ואת משפחתם, לדאוג לחיים יציבים ולהבטיח את דור ההמשך. מגיל מאד צריך אנחנו מתרגלים להתפשר ולוותר על הרצונות שלנו, לשחרר את מה שחשוב לנו בעבור מה שאנשים אחרים אומרים שחשוב באמת. אבל האם זה מופרך לחשוב שיום אחד תהיה לך יאכטה? מכונית ספורט? היכולת לטייל בכל העולם? ולמה כדי להשיג את כל זה אתה בהכרח צריך לעשות משהו שאתה לא אוהב?

קורס העצמה אישית

גרנט קרדון הפך בשנים האחרונות לאחד מן המנטורים הגדולים בעולם, וזאת לאחר שפרסם שבעה רבי מכר שתורגמו לעשרות שפות. הרצאותיו סחפו מיליונים בכל רחבי העולם אל עבר הגשמת חלומם והצלחה בחייהם. קרדון החל את שנות העשרים לחייו כשהוא חסר כל, ואת שנות השלושים כשכבר עשה את מיליון הדולר הראשון שלו. היום, הונו מוערך ביותר משני מיליארד דולרים, והוא מחזיק באלפי נכסים בארה"ב ובעולם. פילוסופיית החיים של קרדון, המכונה 10X, היא דרך בה לתפיסתו, כל אדם יכול לבצע שינוי בחייו ולהגשים כל חלום בו הוא חפץ. "תחלום פי 10- תדרוש מעצמך פי 10", כך טוענים קרדון ומאות אלפי האנשים שהלכו בדרכו והצליחו.

העצמה אישית

מכללת בי ריץ'

קורס העצמה עצמית במכללת בי ריץ' הוא קורס שתורגם מחומריו של קרדון ועתה מגיע לראשונה לישראל. מכללת בי ריץ' היא מכללה לפיתוח אישי בדגש על פיתוח פיננסי, שהוקמה מתוך תפיסה שהצלחה כלכלית היא חלק בלתי נפרד מהצלחה אישית.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content