Skip to content
אימון אנשי מכירות
01.04.2021

אימון אנשי מכירות

אימון אנשי מכירות הפך לפופולרי מאד בשנים האחרונות, וזאת משום שאנשים משתתפים בהדרכות מנטורינג למכירות גם אם הם לא מתעסקים כלל במכירות למחייתם. הסיבה לכך היא משום שקורסים אלו נמצאו יעילים מאד גם לתחומים אחרים בחיים. בפועל, מכירה היא פעולה שמצויה בבסיס הטבע האנושי והיא לא רק מניעה את הכלכלה שלנו, אלא גם את מערכות היחסים שלנו. עם הבוס במשרד, עם החברים הכי טובים ואפילו בתוך המשפחה- עם בן או בת הזוג, ההורים, הילדים והאחים. על אף שזה נשמע שלילי בהתחלה, מכירה היא דבר חיובי למדי והיא לא חייבת בהכרח להיות מגולמת בתמורה כלכלית.

אימון אנשי מכירות

מכירה היא בעצם ניסיון להשיג את הדבר שאתה רוצה, תוך שכנוע הצד השני שזה משתלם גם לו וגם לך. וזה באמת דבר שאנחנו עושים כל הזמן, בכול וויכוח ובכול העלאת רעיון. אימון מכירות הוא טוב משום שהוא גורם לנו להילחם על הדברים החשובים לנו, ומסייע בשיפור התקשורת הבין אישית. ישנם לא מעט מרצים ומורים שמששתפים בקורס מכירות אונליין, וזאת משום שהם חייבים מדי יום לרתום את תלמידיהם לרצות ולקחת את הידע שהם מנסים להקנות. אימון מכירות ניתן לעשות במכללת בי ריץ' אשר קורסיה מותאמים גם לאנשי ומנהלי מכירות, אך גם לאנשים שפשוט רוצים לשפר מיומנויות ולעבוד על העצמה אישית. בקורסים נלמדות טכניקות לעמידה מול קהל, ניהול סיכונים וקבלת החלטות מושכלות.

אימון אנשי מכירות

גרנט קרדון

מכללת בי ריץ' הינה הנציגה הרשמית של המנטור והמולטי מיליונר גרנט קרדון, אשר כבש את עולם המכירות עם יזמויות האי קומרס והטלמרקטינג המצליחות שלו. לאחר שייסד את אוניברסיטת קרדון ובה 20 מיליון מנויים, תכניו מגיעים סופסוף לישראל ובעברית, והם נלמדים בעזרת אימון מכירות במכללת בי ריץ' האינטרנטית.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content