Skip to content
אימון אנשי מכירות
19.05.2021

אימון אישי מכירות

תחום המכירות הוא משהו שקשה לייצר מ-0, אלא לרוב, אנשים נולדים איתו. יש משהו בגישה ובאסרטיביות שאי אפשר ללמד, אך עם זאת, מדובר במשהו שצריך וחשוב מאוד לשדרג. אנשי מכירות יכולים להתאמן ולהעלות את הרמה של המכירות שלהם, וזה חשוב מאוד כאשר הם נמצאים בסביבה תחרותית ורוצים להוכיח את עצמם תחת לחץ. אנשי מכירות צריכים להכיר את המוצרים שלהם, להאמין בהם ולהאמין בדרך המכירה שלהם. גישה טובה ונכונה, והתאמת האסטרטגיה ללקוח יכולה להיות המפתח של מהפך בדרך לאנשי מכירות מובילים ורווחיים.

אימון אישי מכירות צריך להיעשות בצורה נכונה, ועל ידי אנשי מקצוע נכונים, כמו בבי ריץ'. בי ריץ' היא הנציגות הישראלית של איש המכירות גרנט קרדון. קרדון הוא יזם ואיש עסקים שהוכרז על ידי מגזין פורבס כאיש המכירות הטוב ביותר בעולם. קרדון עלה על במות בכל העולם, כאשר הוא מנסה להטמיע את השיטה המצליחה שלו אצל יזמים ואנשי מכירות צעירים כדי שיגיעו להגדלת ההכנסה שלהם. הכריזמה והיכולות המקצועיות של קרדון הובילו המון אנשי עסקים אל המטרה, שהיא הצליחה בתוך סביבה תובענית, ויכולות "להגדיל את עצמם פי 10" על פי המוטו שלו.

 

אימון אנשי מכירות

 

חופש אמיתי

קרדון דוגל בהשגת חופש אמיתי עבור הקהל שלו ועבור המשפחות שלהם. הוא מלמד אותם כיצד להתעלות מעל מיתוסים, וללמד אותם את הגישה שלו לא רק במכירות, אלא גם בנושאים אחרים שנוגעים לאלמנטים אחרים בחיים. רק כך אפשר להבין את סגנון החיים של קרדון, שמאפשר לו להתנהל בצורה נכונה ובהצלחה. חברת בי ריץ' היא הנציגה של קרדון בארץ והיא מיישמת את התורה שלו פה בארץ הקודש, וזה כולל את כל התכנים שלו, המובאים בפורמטים שונים כמו קורסים, ספרים, סמינרים ועוד.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content