Skip to content
28.10.2020

איך עושים כסף כדי להצליח בחיים

אנשים רבים תוהים לעצמם איך עושים כסף כדי להצליח בחיים מבלי לתהות קודם כל- איך להצליח בחיים? כמובן, רבים יעידו כי הצלחה בחיים היא היכולת להגשים את חלומותינו מבלי שדבר יגביל אותנו, אך מעטים ידעו להגיד כמה כסף הצלחה כזאת עולה. בין אנשים שונים, חלומות שונים- בעוד אחדים יחלמו על בית קטן בכפר, אחרים יחלמו על יאכטות מסביב לעולם. האם ניתן לעמוד בכלל על מהותה של הצלחה? התשובה היא חד משמעית כן. ובין אם שאיפותינו מרחיקות לשחקים או קרובות יותר לקרקע, ישנם מספר דברים שכל אדם צריך לשאוף לעצמו ולהיות מסוגל להשיג.

איך עושים כסף כדי להצליח בחיים

אנחנו חיים בעולם שהולך ונהיה יקר מרגע לרגע, אבל אין זה אומר שהוא צריך להיהפך קשה עבורנו עם כל יום שעובר. אורח החיים שכל אדם צריך להיות מסוגל להשיג לעצמו- הוא לחיות בבית טוב במקום נעים, לאפשר לעצמו ליהנות מפנאי עם משפחתו, להבטיח את עתידם של ילדיו ולהיות מסוגל להתמודד עם הפתעות החיים- בין אם מדובר בקבלתו של הילד למוסד יקר במיוחד להשכלה גבוהה או הצורך להתמודד עם טיפולים בריאותיים לאחר תאונה. המנטור והמיליארדר גרנט קרדון טוען כי ההצלחה הבסיסית של כל אמריקאי תלויה קודם כל ביכולתו לצבור בחייו לפחות עשרה מיליון דולר, על מנת שיוכל לאפשר לעצמו רמת חיים ראויה וגבוהה.

איך עושים כסף כדי להצליח בחיים

מכללת בי ריץ' להצלחה

לא פחות חשוב מהסכום עצמו, מידת ההצלחה תלויה גם בדרך בה האדם מייצר כספו, כלומר, באופן שבו הכסף עובד לא פחות מהאדם. קורס מכירות מומלץ הנלמד במכללה מכווין את הסטודנטים לשאוף לייצר יותר כסף בדרכים יעילות וחכמות ולהאמין כי ביכולתם לסגל לעצמם חלומות גבוהים יותר. בי ריץ' היא הזכיינית הישראלית הבלעדית של גרנט קרדון.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content