Skip to content
28.10.2020

איך עושים כסף באינטרנט המדריך המלא

שנת 2020, ומגפת הקורונה שהביאה עמה, כפו עלינו מציאות חדשה ומשונה שמכריחה אותנו לחשוב מחוץ לקופסה ולהסתגל לכלים חדשים. אנחנו נאלצים לעבוד מהבית ולהפחית משמעותית מכמות השעות אותן אנחנו מקדישים מדי יום לקריירה שלנו- המשק נמצא במצב של האטה, ואף כמעט קיפאון, ואנשים צורכים פחות מוצרים מכל הסוגים. מה שנותר לנו הוא הרבה זמן פנוי אותו אנחנו יכולים להקדיש עבור דברים רבים. החל מזמן איכות משפחתי ועד לרכישת כלים חדשים באיך להשיג יותר הצלחה שיחפו על הקיפאון בזמן המשבר ואף יאיצו תהליכים שלא חלמנו שניתן להאיץ.

איך עושים כסף באינטרנט המדריך המלא

אחת מן התפיסות שנמצאת במגמת השינוי המובהקת ביותר היא התפיסה שלכל אדם ישנה קריירה ומקצוע שמגדירים אותו. למען האמת, אם נתבונן באנשים מצליחים בולטים בכל רחבי העולם (מולטי מיליונרים ומיליארדרים), אחד מן הדברים שיאפיינו אותם היא הוורסטיליות המקצועית והיכולת שלהם לפתח זירות כלכליות שונות בתחומים מגוונים. בהתאם, מי אמר שמורה לא יכולה להיות גם כותבת תוכן? שמסעדן לא יכול להיות מפתח אתרים? ושמהנדס לא יכול להיות איש מכירות ומתווך עסקאות אינטרנטיות? האינטרנט הוא זירה דיגיטלית אינסופית שמאגדת בתוכה שווקים רבים שנמצאים על סף דלתנו, במרחק הקלקה מהבית. קורס איך לעשות כסף באינטרנט של בי ריץ' מכווין אנשים לזהות זירות פוטנציאליות להשקעה ולהצליח לייצר הון דרך תפיסת הגיוון הכלכלי. יכולות (וגם חסרונות) אותם גילינו במקצוע אחד, יכולות להתגלות כאפקטיביות מאד במקצוע אחר.

איך עושים כסף באנטרנט המדריך המלא

גרנט קרדון

מכללת בי ריץ' היא הנציגות הישראלית של גרנט קרדון בישראל. קרדון נחשב לאחד מן המנטורים הבולטים בעולם להצלחה כלכלית ולפיתוח אישי ומקצועי. אחת מהנחות היסוד של הקרדון היא שניצול הזדמנויות תוך הסתגלות למציאות חדשה, יכול להוות פוטנציאל מצוין ליצירת הכנסות נוספות דרך עבודה נוספת והשקעות כלכליות.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content