Skip to content
איך מתעשרים
01.04.2021

איך מתעשרים

האם אני צריך ללמוד רפואה במשך שתים עשרה שנים כדי להיות אדם מבוסס? אולי אני צריך לשאוף להיות טייס כדי להסתדר בחיים? אולי בכלל מהנדס? אנשים רבים רוצים לדעת איך מתעשרים וחושבים במושגים עתיקים של "תואר = הצלחה". בפועל, המציאות מוכיחה כי מקיפים אותנו מיליונרים ומיליארדרים רבים שהמשותף להם הוא דווקא הליכה בנתיבים אלטרנטיביים וסטייה מהתלם. אין זה אומר שתואר הוא דבר שלילי, אך חשוב לזכור שהוא לא מבטיח עושר, ואולי להיפך, אפילו די מבטיח לעכב אותו. כדי להצליח בחיים ולהתעשר, אנחנו חייבים לקפוץ למים המסוכנים ביותר ולרדוף בכוח אחר הדברים שאנחנו הכי טובים בהם.

איך מתעשרים

הדבר הראשון שאנחנו צריכים לעשות כדי להתעשר בחיים הוא למצוא את הדבר שאנחנו טובים בו ושהצלחה בו תספק לנו הגשמה עצמית. הדבר השני (והחשוב לא פחות), הוא לפתח את היכולת לדרוש מעצמנו עבודה בכמות שתתאים לחלום ההתעשרות שלנו. האלמנט שעוצר את רוב האנשים בעולם מלהצליח הוא הפחד להיכשל לאחר שהם עבדו כל כך קשה. אך למען האמת, כישלון הוא הכרחי לאנשים שרוצים להצליח בחיים, ובמקום להסתכל עליו כמהמורה, עדיף להסתכל עליו כמקפצה. שיטת ה- 10X של גרנט קרדון היא דרך חיים אשר הובילה את קרדון לעושר והצלחה, וכמותו, את ממשיכי דרכו שאימצו את השיטה. השיטה לכאורה פשוטה- תחלום פי 10 ותדרוש פי 10, אבל על אף שקל להגיד זאת, קשה מאד לעשות זאת.

איך מתעשרים

מכללת בי ריץ'

שיטת ה- 10X נלמדת במכללת בי ריץ' בקורס מכירות אינטרנטי מתורגם שמגיע לראשונה לישראל. גרנט קרדון הוביל מיליוני אנשים להצלחה בדרך זו, ומדי שנה מקיים בארה"ב את מפגש ה- 10X השנתי בו השתתפו כבר למעלה מ-35,000 בני אדם. אין סיבה לא להתעשר, צריך פשוט להתרגל לחלום ולהתרגל לדרוש.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content