Skip to content
28.10.2020

איך לשפר את הביטחון העצמי שלי

ישנם לא מעט דברים שיכולים למנוע מאיתנו להצליח להגשים את היעדים והחלומות שלנו, אבל יותר מכל, ישנו דבר אחד שמהווה מכשול מרכזי עבור רוב בני האדם. למזלנו, מדובר באלמנט שיש לנו שליטה מלאה עליו ואנחנו נפגשים איתו בכל רגע בחיים שלנו- החל מהרגעים בהם אנחנו ניצבים אל מול קהל או לקוח פוטנציאלי, ועד לרגע בו אנחנו צריכים לקחת החלטה כלכלית מהותית שתשפיע על העתיד שלנו. בשני המקרים הללו (ובעוד מקרים רבים נוספים), הביטחון העצמי שלנו מהווה נתח משמעותי מאחוזי ההצלחה שלנו, והיכולת שלנו להחליט נכון או לתקשר נכון תלויה רבות ביכולת שלנו לבטוח בעצמנו ולהאמין בדרך בה אנו הולכים.

איך לשפר את הביטחון העצמי שלי

אנשי מכירות, יזמים ומנכ"לים של חברות גדולות יעידו כולם שאחד ממפתחות ההצלחה שלהם הוא אמונה בעצמם. אמונה שהחלום שלהם הוא חלום חשוב ולגיטימי, ושהדרך בה הם מתכוונים להגשים אותו היא הדרך הנכונה. הקורסים של מכללת בי ריץ' לפיתוח אישי מכווינים סטודנטים למצוא בעצמם את הביטחון האבוד ולתעל אותו לכדי הצלחה. החל משינוי דפוסי תודעה (כגון, הבנה כי כישלון היא מקור צמיחה מבורך) ועד טכניקות פרקטיות מקורס עמידה מול קהל.

 

גרנט קרדון ומכללת בי ריץ'

פיתוח אסטרטגיות פיננסיות ארוכות טווח מהוות גורם משמעותי ברכישת ביטחון, מתוך הצורך של כל בני האדם להבין התוצאות וההשלכות של פעולותיהם. המכללה הינה הנציגה הרשמית של המיליארדר והמנטור האמריקאי גרנט קרדון, ומטרתה להכשיר ישראלים להצלחה אישית בכלל, והצלחה פיננסית בפרט. הקורסים השונים מועברים במתכונת מקוונת והם כוללים בתוכם סודות ורשמים של אנשים מצליחים, טיפים לעמידה מול קהל, טכניקות אותן פיתח קרדון וגישות חדשות לתפיסת החיים. מי שתוהה לעצמו ושואל איך לשפר את הביטחון העצמי שלי צריך בראש ובראשונה לזכור, שהדרך להצלחה תלויה אך ורק בו.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content