Skip to content
איך לקנות דירה בלי הון עצמי
10.04.2021

איך לקנות דירה בלי הון עצמי

רבים בישראל תוהים לעצמם איך לקנות דירה בלי הון עצמי ומסתכלים על דירות כחלום רחוק שמשנה לשנה רק הולך ומתרחק. הדירה הממוצעת בישראל עולה מיליון וחצי שקלים, או בתרגום קל- 145 משכורות מזוקקות שהולכות כולן לטובת החזרת המשכנתא. אם נוסיף לזה את יוקר המחייה בישראל ואת ההוצאה הממוצעת של משפחה בארץ, נגלה כי במקרה הטוב, זוגות אשר כבר מצליחים להשיג הון ראשוני של ארבעת מאות אלף שקלים, צריכים להתחתן עם משכנתא לשלושים שנה, ולמציאות בה הם יכולים רק להתקיים – בקושי ליהנות, ובטח שלא להתמודד עם תקופות מיתון.

איך לקנות דירה בלי הון עצמי

אז ראשית, אנחנו במכללת בי ריץ' מאמינים שהכל אפשרי – גם להשיג הון ראשוני וגם להצליח בחיים ולהחזיר משכנתא תוך פרק זמן שקצר יותר משליש מתוחלת חיינו. ואין שום סיבה שעל הדרך לא יהיה לנו גם מספיק כסף כדי להקנות לילדינו את מה שהם רוצים, ואפילו ליהנות מאיזו מכונית חדשה כל שנתיים או שלוש. הכל טמון בחשיבה יצירתית, עבודת מחקר, אומץ לקחת סיכונים ופיתוח אסטרטגיה כלכלית. לדוגמה: מעטים יודעים כי ישנם פרויקטים של "מחיר למשתכן" בהם דרוש רק הון ראשוני קטן יחסית, או כי ישנה אופציה למשכן דירה של ההורים. נוסף לכך, מלבד הבנקים ישנם גופי אשראי מהם ניתן לגייס הון ראשוני, אך רוב האנשים מפחדים להסתכן עם חובות ולא יודעים כי הלוואות שנעשות בחוכמה עשויות להיהפך לכלי נהדר.

איך לקנות דירה בלי הון עצמי

מכללת בי ריץ'

בי ריץ' היא מכללה לפיתוח פיננסי ונציגתה הרשמית של המנטור גרנט קרדון בישראל. קורסי המכללה מכשירים את הסטודנטים לחשיבה כלכלית יצירתית, להבנת כל הכלים שיש ברשותם ולסיגול תפיסות כלכליות חדשות ונכונות, אשר יסייעו להם להגדיל את ההכנסות שלהם, ולהעז לדרוש מעצמם ומהמציאות הרבה יותר.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content