Skip to content
30.11.2020

איך לעשות כסף מהצד

ישנן לא מעט דרכים להתפרנס, ואפילו להתעשר. אנשים מצליחים נמצאים במצב מתמיד של הגדלת ההכנסות שלהם וצבירת הון גדול יותר, ורבים מהם מעידים על כך שהם מצויים בתודעת "רעב". אנשים כמו גרנט קרדון מפרידים את ההצלחה בין אנשים המגדירים את עצמם כעשירים, לאנשים המגדירים את עצמם כיוצרי הון (המצליחים). מן המשותף למולטי מיליונרים ומיליארדרים רבים היא אותה מחשבה איתה הם מסתובבים יומיום, והיא רעיונות לעשות כסף מהצד בדרכים חדשות. אין זה אומר כמובן שהם לא דוגלים בהכנסות אקטיביות, ולהיפך, הן הכרחיות כדי להצליח. אך במקביל לבניית ערוצי ההכנסה המרכזיים שלנו, אנחנו חייבים לייצר מקורות נוספים לעשות כסף מהצד.

איך לעשות כסף מהצד

כדי שנוכל לעשות כסף מהצד אנחנו צריכים קודם כל לעשות עבודה מנטלית חשובה עם עצמנו, במהלכה אנחנו פותחים את הראש ודוגלים בתפיסה חדשה- לא קיימת זירה שלא מתאימה לנו. העובדה שאת ההכנסה העיקרית שלנו אנחנו עושים מלהיות מורים בתיכון, לא אומרת שאנחנו לא יכולים להשקיע בנדל"ן, או העובדה שיש לנו עסק לצנרות, לא אומר שהשקעה בחברות לפיתוח אנרגיה ירוקה צריכה להיות זרה לנו. את התפיסה הזאת חשוב מאד לאמץ, משום שהיא תפתח בפנינו הזדמנויות רבות, ותחשוף בפנינו יתרונות חדשים שלא ידענו שקיימים בנו. לאחר שנצליח להגיע לתודעה בה כל העולם פתוח בפנינו, נוכל לבחור את הדרכים הנכונות, הקלות והרווחיות ביותר בשבילנו.

איך לעשות כסף מהצד

מכללת בי ריץ'

במהלך הקורסים במכללה למדים הסטודנטים עקרונות כמו 95/5 או חוק ה- 40% להשקעה מתוך הכנסה. נלמד כיצד להשקיע בדברים שייצרו לנו תזרים מזומנים, ונגלה כיצד להרוויח מתמלוגים, דיבידנדים ואף ריביות. ישנן דרכים רבות ויצירתיות לעשות כסף מהצד, והוא חשוב מאד בעבור מי שרוצה לדעת איך להצליח בחיים בלי ללמוד ולייצר הון משמעותי.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content