Skip to content
28.10.2020

איך לעשות הרבה כסף ומהר

רבים תוהים לעצמם איך להרוויח לעשות כסף מהר ומוצאים את עצמם מחפשים אחר השקעות מסוכנות עם תשואה גבוהה, מהמרים בשווקים שאותם הם כלל לא מכירים ובסופו של דבר, הולכים הרבה צעדים לאחור מבחינה כלכלית. אחד מן החוקים הבסיסיים על פיהם מתנהלים מיליארדרים כגון וורן באפט וגרנט קרדון הוא- "לעולם אל תפסיד כסף". ועל אף כי בעולם ההשקעות תמיד מהולה מידה של סיכון, יש לנו יכולת משמעותית לצמצמם אותו ולוודא שההשקעות שלנו מקדמות אותנו בדרך ליעדים שלנו.

איך לעשות הרבה כסף ומהר

ראשית, לפני שניגשים להשקעות כלכליות נועזות, חשוב לזכור שבאופן אבסורדי- גם לעשות כסף מהר לוקח לא מעט זמן. החלטות כלכליות, בין אם הן השקעות, פתיחת עסק או ניסיון להעלות את השכר אל מול הבוס- כולן החלטות שצריכות לנבוע מאותה מטרה. הדרך להצלחה תלויה רבות ביכולת שלנו לפתח אסטרטגיה פיננסית אישית (בין אם נחליט שהיעד שלנו הוא חמישה מיליון תוך חמש שנים או עשרה מיליון תוך עשרים שנה) שעובדת במספר אפיקים שונים. כדי שנוכל להגיע למצב בו אנחנו מנצלים הזדמנויות וטרנדים, ומצליחים להשקיע נכון- אנחנו צריכים לוודא שאנחנו מבינים את השפעות ההשקעה על היעדים הקרובים והרחוקים שלנו, שיש לנו עתודות לגיבוי במקרה של הפסד, ושאנחנו פועלים מתוך שיקולים מנטליים נכונים. הדרך ליצירת הון והתעשרות כרוכה בשכלול מתמיד של היכולות שלנו, עבודה רציפה ומתודית בזירות שונות, והיכולת להגדיר את היעדים שלנו בכל פעם מחדש.

איך לעשות הרבה כסף ומהר

מכללת בי ריץ'

מכללת בי ריץ' להצלחה אישית מציעה קורסים שמטרתם להוביל צעד אחר צעד להצלחות פיננסיות ואישיות. קורסים כגון לימודי מכירות ושיווק או יצירת מקורות הכנסה מרובים, מהווים יחד תמונה רחבה ומלאה יותר של האלמנטים בהם דגלו והלכו מיליונרים בולטים.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content