Skip to content
איך להתעשר
01.04.2021

איך להתעשר

מהי הדרך לעושר? איך עושים כסף וכמה זה מספיק? האם אני אצליח בחיים? שלושת השאלות האלה הן מן השאלות הנפוצות ביותר שעולות בחייו של אדם, לבטח של אדם צעיר שנמצא בתחילת חייו המקצועיים והקרייריסטים. אי שם בשנות העשרים אנחנו מבינים שאנחנו אדונים לעצמנו ושאין פתרונות קסם- אם אנחנו לא נסלול את הדרך אל העושר, איש לא יעשה זאת עבורנו. רבים תוהים איך להתעשר ומחפשים קיצורים דרך יזמויות מטופשות, הימורים או עבודות עם אינספור שעות עבודה אך שכר נמוך. והאמת היא? שהדרך היחידה להתעשר היא לגבש תוכנית, והתוכנית הזאת חייבת לכלול המון דרישות מעצמנו.

איך להתעשר

פיתוח אסטרטגיה כלכלית היא דבר שנכון לכל עסק ולכל אדם. אם לא נהיה מסוגלים לפתח תוכנית, אנחנו נמצא את עצמנו טובעים באינסוף ניסיונות והשחיקה תנצח אותנו. בתוך אסטרטגיה כלכלית אנחנו צריכים להציב יעדים כלכליים שתואמים את החלומות שלנו, יהיו אשר יהיו. ובמהלך הדרך, אנחנו נהיה חייבים לפתח מנגנון זיהוי של הערוצים הכלכליים המתאימים לנו- האם אנחנו יותר מתאימים למכירות, אולי בכלל להשקעה בבורסה, אולי נדל"ן- לגלות מהן הזירות שמתאימות לנו. פיתוח ערוצי הכנסה רבים ומגוונים הוא דבר חשוב מאין כמותו, וזאת משום שהוא פותח בפנינו את הדרך להכנסות פסיביות ולשילוב יכולות מערוצים שונים. כך לדוגמה, אנשי מכירות מצליחים להשתמש בכלים שהם מכירה כדי להשיג עסקאות נדל"ן איכותיות, או דווקא אנשי נדל"ן מצליחים לזהות עסקאות נכסים דיגיטליים איכותיות.

איך להתעשר

גרנט קרדון

מכללת בי ריץ' הינה הנציגה של המיליארדר והמנטור גרנט קרדון, שטוען כי אסטרטגיות כלכליות הן הכרחיות להתעשרות. מבלי לכתוב תוכניות ולעמוד ביעדיהן, הכישלונות שלנו עשויים לנצח אותנו. אסטרטגיות כלכליות מציבות כל אתגר בפרופורציות הראויות לו, ונותנות לנו את הדרייב להמשיך ולנסות.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content