Skip to content
28.10.2020

איך להשקיע נכון

טרנד חדש עלה לאוויר ואתם מרגישים שאסור לכם לפספס את הרכבת ואת ההזדמנויות הכלכליות שמגיעות עימה? אולי ההיפך, יש לכם הכנסה אחת גבוהה ממקום העבודה היציב שלכם ואתם לא מרגישים צורך לעשות עוד כסף? ישנם לא מעט אנשים המתנהלים על פי אסופה של טעויות כלכליות שיכולות לנבוע משני צידי המתרס- שמרנות יתר, או להבדיל, השקעות מסוכנות במטרה איך לעשות הרבה כסף ומהר. למען האמת, התנהלות כלכלית נכונה נמצאת איפשהו באמצע, בין המוטיבציה שצריכה להיות לנו למצוא אפיקים חדשים ליצירת הון, ובין הרצון העז שאנחנו חייבים לפתח למציאות בה אנחנו לא מפסידים אפילו שקל אחד.

איך להשקיע נכון

התנהלות כלכלית נכונה חייבת לספק לנו רשת ביטחון. ההנחה הזו נכונה גם בעבור הצד שיותר משקיע וגם בעבור הצד שיותר חוסך. אנשים אשר מסתפקים במשכורת אחת מציבים את עצמם בסיכון פיננסי משמעותי משום שהם מרכזים את כל מאמצם בזירה כלכלית אחת. ברגע של התרסקות העסק או של אובדן כושר עבודה, אנשים נופלים מפסגות כלכליות לתחתית היכולת של הגשמת חלומותיהם. השקעות נכונות הן השקעות שמייצרות כסף באופן תדיר, כך שהם מספקים לנו לפחות את ההכנסה של המשכורת החודשית שלנו. עם זאת, חשוב לשים לב שהשקעה היא דבר שבפני עצמו מצריך הרבה עבודה, ורבים טועים בנטייתם לחפש השקעות מהירות, ומתרסקים כלכלית.

איך להשקיע נכון

מכללת בי ריץ'

גם אם מדובר בטרנד כלכלי יוצא דופן, צריך לדעת איך להשקיע נכון בצורה חכמה. היכולת והמוכנות לרכב על טרנד מצריכה אסטרטגיה של חישוב סיכויים אל מול סיכונים עד לרמה שתצמצם משמעותית את היכולת שלנו להפסיד. קורסים להשקעות במכללת בי ריץ' הם קורסים המבוססים על הטכניקות אותן פיתח המיליארדר והמנטור גרנט קרדון במשך שנים רבות של בניית אימפריית נדל"ן ומכירות, ומאפשרים למעוניינים לגלות את הסודות איך עושים כסף כדי להצליח בחיים.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content