Skip to content
28.10.2020

איך להצליח בחיים

רובינו חיים במציאות בה אנחנו מנסים להתפרנס ולאפשר לעצמנו ולילדינו לחיות חיים נוחים. אך למען האמת, רובינו הגדול לא יודעים איך להצליח בחיים וגם אם אנחנו חושבים שאנחנו מבינים מה אומרת המילה "הצלחה"- אין בידינו את השיטה או הדרך להשיג אותה. גרנט קרדון החל את שנות העשרים לחייו כאשר ההון שלו עמד על כאפס שקלים, בגיל שלושים הוא כבר היה מיליונר והיום הוא נחשב לאחד מהמיליארדרים המצליחים בעולם. מתוך ניסיונו הרב והצלחתו, קרדון הפך להיות אחד מן המנטורים הבולטים בימינו, ומן המסרים הראשונים אותם הוא מעביר בהרצאותיו- היא הבנתה של המילה "הצלחה".

איך להצליח בחיים

הצלחה בחיים היא היכולת להשיג את החופש לעשות כל שברצונך, ולאחר מכן, להבין כיצד אנחנו מגלמים את החופש הזה מבחינה מספרית. היכולת שלנו להגדיר את היעד הכספי שלנו בצורה נכונה הוא המפתח הראשון לדלת ההצלחה, ועל אף כי לרבים נדמה שהם משערים מהו הסכום הדרוש לחלומותיהם, לרוב ישנו פער עצום בין הסכום המשוער והסכום האמיתי. הערכה נכונה של חלומותינו צריכה לכלול בתוכה חישובי סיכונים והפתעות, ואת היכולת שלנו להתפנות לאותם עיסוקים עליהם חלמנו, מבלי שנפסיד כסף. הדרך לאיך עושים כסף בכדי להצליח בחיים תלויה ביכולת שלנו להבין את היעד הכלכלי הרחוק שיבטיח לנו את החיים בהם אנחנו חפצים, ובדרך אליו, להגדיר יעדים קטנים עד לרמת ההכנסה השעתית שלנו.

איך להצליח בחיים

בי ריץ'

מכללת בי ריץ' היא מכללה המתמחה בפיתוח אישי בדגש על הצלחה כלכלית, והיא הנציגה הישראלית היחידה לתכניו של גרנט קרדון. הקורסים מתנהלים במתכונת אונליין, ובמהלכם, הסטודנטים למדים כיצד לשנות סטייט אוף מיינד ולתפוס מחדש מושגים כגון "הצלחה", "שגשוג" ואפילו "כסף". נלמדות טכניקות שונות המסייעות במכירה, בתכנון אסטרטגיה כלכלית ובעמידה בפני קהל.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content