Skip to content
30.11.2020

איך להצליח בחיים בלי ללמוד

במשך שנים הורגלנו שצריך לעשות תואר כדי להצליח בחיים. אבל עוד קודם לכן הורגלנו שצריך לסיים בגרות מלאה בציון גבוה, ואז לעשות פסיכומטרי בציון מעל 700 ולאחר מכן לעשות מכינה ולשפר את האנגלית, להתקבל לתואר, לסיים בהצטיינות ולהתחיל את הקריירה שלנו ברגל ימין כשהעתיד מובטח בפנינו. בימינו, יותר ויותר אנשים מבינים שאין שום קשר בין השכלה אקדמית להצלחה בחיים, וישנם לא מעט אנשים אשר יכולים למלא חשבונות בנק ריקים בציונים מהאוניברסיטה. בעולם בו כל המידע זורם אלינו כל הזמן ובכל מקום, אין שום סיבה שנבזבז את הזמן בקורסי העשרה ונקודות זכות שהאקדמיה כופה עלינו, ונקדיש שנים רבות לתואר שיוביל אותנו במקרה הטוב לחיים בטווח הבינוניות.

איך להצליח בחיים בלי ללמוד

אז היום ישנם לא מעט חבר'ה צעירים שתרים אחר דרכים אלטרנטיביות, מחפשים איך מצליחים בחיים בלי ללמוד באוניברסיטה. ישנה מגמה ברורה של נטישת האוניברסיטאות לטובת למידה אישית או למידה במוסדות פרטיים במתכונות שמקצרות תהליכים ועוזרות לבנות קריירה בשלב מוקדם יותר. בסופו של דבר, אם ניקח חבר'ה צעירים שמצליחים בעולם המכירות או בהשקעות ויזמויות אישיות, נגלה שהצלחתם הפיננסית רחוקה שנות אור מהמשכורות אליהן מגיעים אנשי הייטק ותיקים. התנסות בעולם המכירות משייפת מיומנויות רבות ומפתחת את היכולת ליזום, לקבל החלטות נכונות ולבסס אסטרטגיה אישית להצלחה ורעיונות לעשות כסף.

איך להצליח בחיים בלי ללמוד

מכללת בי ריץ'

בי ריץ' הינה מכללה לפיתוח אישי ופיננסי בה למדים אנשים שמחליטים לרדוף אחר ההצלחה ולא מוכנים להסתפק בהתפשרות על חלומותיהם. בקורסים למדים הסטודנטים את דרכיהם של מיליארדרים, וביניהן תפיסות כגון ה- 10X המפורסמת של המיליארדר והמנטור גרנט קרדון. בקורסים השונים נלמדים עקרונות חשובים כגון גידול הכנסות, חובות טובים ורעים, גיוון הכנסות מרובות (אקטיביות ופסיביות), שימוש נכון באשראי ותזרימים, ועוד.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content