Skip to content
איך להיות עשיר
30.03.2021

איך להיות עשיר

מי שתוהה לעצמו איך להיות עשיר וחולם על חיים חסרי גבולות ותלות במשאבים, צריך להבין שקודם כל הוא צריך לעבוד קשה, ולא פחות חשוב- הוא צריך לעבוד נכון. כדי להיות אדם עשיר אנחנו חייבים קודם לעבוד על התודעה שלנו, וזאת בטרם נחליט מה הערוץ המקצועי שלנו. גרנט קרדון קורא לזה "תודעת רעב" ואומר שגם היום, כשהוא שווה יותר משני מיליארד דולרים, הוא מרגיש עני. הוא מרגיש שעדיין לא מימש את הפוטנציאל שלו ושהעושר הוא חלום שאין לו תקרה. אין זה אומר שאין לנו יעדים ספציפיים (גשמיים ומספריים) שאותם אנחנו רוצים להשיג, אבל זה אומר שהחיפוש אחר העושר הוא דרך חיים שאף פעם לא נגמרת, והיא קשורה הרבה יותר לאושר מאשר איך לעשות הרבה כסף.

איך להיות עשיר

איך להיות עשיר

כסף הוא דבר חשוב, הוא דבר שאנחנו לא יכולים בלעדיו. הוא המניע של הכלכלה והחברה שלנו וכמעט כל פעולה שאנחנו עושים ביומיום תלויה בכסף, משום שהוא המשאב העיקרי שלנו. עם זאת, החיפוש אחר עושר הוא קודם כל חיפוש אחר הגשמה עצמית. כדי להיות אדם עשיר אנחנו חייבים לגבש חלום, למצוא את הדבר הזה שאנחנו הכי אוהבים לעשות והכי טובים בו, ולרדוף אחריו עד שהוא יניב לנו פירות. אנשים מצליחים באמת לעולם לא יוצאים לפנסיה וזה משום שגם אם הם כבר השיגו את מה שחלמו עליו, אז עכשיו נוצר להם יעד רחוק יותר להגשים ואפשר לעשות זאת בעזרת קורס מכירות אונליין.

מכללת בי ריץ'

עבודה נכונה היא קודם כל הכנה התשתית התודעתית, ולאחר מכן, תרגום של אותה תשתית לבניית אורח חיים של שאיפה לחיים פי 10 טובים יותר, ודרישה פי 10 מעצמנו. את שיטת ה- 10X של גרנט קרדון ניתן ללמוד במכללת בי ריץ', ולצאת למסע בעקבות מולטי מיליונרים אל עבר ההצלחה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content