Skip to content
18.01.2021

איך להיות איש מכירות טוב יותר

ישנם לא מעט שתוהים לעצמם איך להיות איש מכירות יותר טוב לאחר תקופה מסוימת בה הם עובדים בתחום.

כי כמו בכל מקצוע אחר, איש מכירות הוא מקצוע המצריך הכשרה וניסיון, ולאורך שנים במקצוע נתקלים בכל מיני קירות אשר מעכבים את ההתקדמות שלנו. אז אחת הדרכים להיות איש מכירות יותר טוב, היא לקרוא על התחום, ללמוד אותו ולהתאהב בו כאילו היה תחביב. מדובר הרי בעולם מרתק אשר ממנו יצאו כמה מן האנשים המצליחים בעולם, חלקם אפילו הפכו להיות מנטורים וגורואים שסחפו אחריהם מיליונים. אחד מן השמות הבולטים ביותר בהיסטוריה של עולם המכירות, אשר נחשב בימינו למנטור מספר אחת, הוא לא אחר מגרנט קרדון.

איך להיות איש מכירות טוב יותר

איך להיות איש מכירות יותר טוב

אין חכם כבעל ניסיון, ומי ללמוד ממנו אם לא האיש שבמשך שלושים שנה סולל את הדרך אל העושר עבור רבים. הונו של קרדון מוערך היום ביותר משני מיליארד דולרים, וזה לא משום שהוא המציא פטנט או טכנולוגיה חדשנית. את הכל עשה בעצמו בעשר אצבעות, באמצעות אימפריית המכירות אותה הקים, ויזמויות נדל"ן רבות. קרדון מלמד על חוקים כגון חוק ה-40, פילוסופיית ה-100, כללי הפולו- אפ, שיטת ה- 10X ועוד. הוא מאמין כי בכל אחד מאיתנו גלום החומר ממנו עשויים אנשי המכירות הטובים בעולם- אנחנו רק צריכים לרצות משהו מאד כדי להוציא אותו החוצה.

מכללת בי ריץ'

קרדון כתב שמונה רבי מכר בתחום המכירות וההצלחה הפיננסית, והקים מכללה שבה רשומים כבר למעלה מ-50 מיליון מנויים. עתה, ניתן לקרוא את כל חומריו ולראות את כל הרצאותיו בעברית, בספרים ובקורסים במכירות אותם תרגמה והתאימה להוויה הישראלית מכללת בי ריץ'. המכללה הוקמה מתוך שאיפה לשנות את מושג ההצלחה בישראל.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content